Muutama teini viime aikoina paljastanu olevansa paksuna ja viikkojen perusteella vappuna unohtunu ehkäsy:DD
Eli nyt nämä ketkä alkavat paljastamaan pikkuhiljaa raskauttaan ovat tosiaan vappuna ehkäsyn unohtaneita. Mietinkin kun useampi raskaus tullut ilmi, mutta ilmankos kun vapusta on se 11-12 viikkoa!!!
Aina näiden juhlapyhien jälkeen menee se 2-3kk ja johan alkaa uutisia satelemaan :DD
Kommentit (12)
Ja nyt on pari viikkoa sitten ollut juhannus joten saa nähdä mitä uutisia ja keneltä tulee +-10 viikon päästä :D
Itse en kyllä uskaltaisi raskautta paljastaa noin ajoissa. Tuossa vaiheessahan tehdään vielä aborttejakin. Mulla on yks kaveri tehnyt rv 11 ja toinen rv 10 abortin. Oman raskauteni paljastin rv15 tosin silloinkin aika arkana.
Minä olen saanut alkuni juhannuksena :)
Niin no, mitä hauskaa tossa nyt on?
Samapa se paneeko tammikuun 4.päivä, helmikuun 9. päivä vai vappuna.
Noin yleisestihän se on aivan sama milloin kukin saa alkunsa. Ymmärrän Ap:ta siinä mielessä, että joku sinkku nuori teini paljastaa olevansa raskaana. Eli selvästi hypätty vaan jonkun kanssa maistissa sänkyyn juhlayönä välittämättä ehkäisystä.
Ehkä kannattaisi siis lisätä juhlapyhiä niin saataisin suomalaisten syntyvyys nousuun?
Hahah ;D
Paljon on kyllä niitäkin vahinkoja joista ei koskaan kuulla... tiedätte mitä tarkoitan. Muistakaa siis aina ehkäisy!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi siis lisätä juhlapyhiä niin saataisin suomalaisten syntyvyys nousuun?
Mutta samalla saadaan myös aborttiluvut nousuun.
Niin?