Minkälainen on tuntemasi 2.10., 3.10., 8.10., 9.10., 10.10. tai 18.10. syntynyt ihminen?
Kommentit (23)
Miksi ihmeessä kukaan tällaista kysyy?
Ahkera, hyväntahtoinen, sivistynyt, vaikkei ole käynyt kuin kansakoulun. Monipuolisesti taitava korjaaja. Introvertti, joka pitää oman reviirinsä. Hermostuu helposti, jos vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan tällaista kysyy?
Huvin vuoksi.
Mistä moiset päivämäärät?
Tunnen sen verran monta noilla osumilla, etten kaikkia jaksa kuvailla. Sen kuitenkin voin kertoa, että edes samana päivänä syntyneet ihmiset eivät ole välttämättä lainkaan samanlaisia. Syntymäpäivä ei vaikuta ihmisen luonteeseen tai muihin ominaisuuksiin.
Muistakaa myös mainita päivämäärä kun kirjotatte luonteesta! :)
Tunnen monia noihin aikoihin syntynyttä mutta en tarkkaa päivämäärää muista. Ihan mukavia ja hauskoja tyyppejä. Mitä erikoista noissa päivissä on?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia noihin aikoihin syntynyttä mutta en tarkkaa päivämäärää muista. Ihan mukavia ja hauskoja tyyppejä. Mitä erikoista noissa päivissä on?
Ei sen kummemmin mitään erikoista, tunnen itse myös noina päivinä syntyneitä henkilöitä ja teen huvikseen testiä, löytyykö samana päivänä syntyneistä ihmisistä paljon samoja luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on tuntemasi 2.10., 3.10., 8.10., 9.10., 10.10. tai 18.10. syntynyt ihminen?
Oli pakko tulla kysymään miksi juuri nuo peräkkäiset päivämäärät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tulla kysymään miksi juuri nuo peräkkäiset päivämäärät?
Vastasin jo ylempänä, mutta älä sä vastaa tähän ketjuun jos et osaa vastata siihen mitä aloittaja on kysynyt, muuten täytät ketjua turhalla roinalla...
kaksonen olen ja syntynyt yhtenä noista päivistä.
Kaksoseni on täysi peilikuva minusta monella tapaa, rahan perään juokseva uskis.
10.10. syntynyt poika on villi, mutta kiltti.
3.10
Hillitty eikä suutu helposti, mutta jos onnistuu suututtamaan esim ei vie siltä istumalta roskapusseja vetää ranteista kiinni keittiöön, jos ei halua että sattuu lisää pitää viedä roskat muuten haukkuu alimpaan helvettiin.
Ei ole romanttinen, vuosien seurustelujen jälkeen saanut yhden kukan.
Hän on tärkein.
Viestittelee treffipalstoilla eri naisten kanssa ja mitä tiedän muutaman kerran pettänyt.
En tiedä miksi olen edelleen tämän henkilön kanssa tekemisissä, mutta silloin kun on hyvällä päällä ihanin mies ikinä..
18.10. syntynyt ihminen on kaikkein veemäisin ihminen, jonka olen koskaan tuntenut, ja minä sentään olen elänyt jo yli 50 vuotta. Tasan 30 vuotta sitten kyseinen ihminen pisti minusta liikkeelle sellaisen jutun, jossa ei ollut totuutta yhtikäs hiukkaa, mutta minua syyttettiin kaikenlaisista inhottavista asioista erääseen tiettyyn kaimaani liittyen. Sitten kyseinen ihminen kehtasi vielä lirkutella ja esittää ystävää minulle päin naamaa. Muutaman vuoden kesti, ennen kuin osasin yhdistellä asioita toisiinsa, mutta sitten vihdoin älysin. Muutaman kerran elämässäni olen joutunut pettymään ihmisiin, mutta tuo kerta oli ehdottomasti kaikkein pahin. Luulin häntä ystäväkseni, mutta kysymyksessä olikin kieroutunut narsisti, joka nautti saadessaan nähdä toisen hätää ja mielipahaa.
10.10. syntynyt mies. Mielenterveysongelmainen alkoholisti, kuoli nuorena. Hyvä kirjoittamaan, kirjoitti kerran kirjan sellaisesta miesjoukosta, joka kiipeää kiven päälle härkiä pakoon. Piti oravista ja maaseudusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kummemmin mitään erikoista, tunnen itse myös noina päivinä syntyneitä henkilöitä ja teen huvikseen testiä, löytyykö samana päivänä syntyneistä ihmisistä paljon samoja luonteenpiirteitä.
40 vuoden empiirisellä tutkimuksella voin kertoa: Syntymäpäivä ei vaikuta ihmisen luonteeseen.
2.10 , Aina myöhässä eli kaveri sopisi paremminkin Espanjaan kuin Suomeen. Kiltti, rauhallinen mutta myötäilee liikaakin kavereita. Olisi opeteltava sanomaan joskus EI .
Jahkailija,myötäilijä,rutiini-ihminen
En ny jaksa miettiä miltä päiviltä, mutta osuma useaampaankin.
Ihan normaaleja, työssäkäyviä, miehiä ja naisia. Osalla pn perhe, osalla ei. Vaikka eihän sillä syntymäpäivällä oo vaikutusta asiaan.