Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on tuntemasi 2.10., 3.10., 8.10., 9.10., 10.10. tai 18.10. syntynyt ihminen?

Vierailija
13.07.2017 |

Kuvaile hänen luonnettaan. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ny jaksa miettiä miltä päiviltä, mutta osuma useaampaankin.

Ihan normaaleja, työssäkäyviä, miehiä ja naisia. Osalla pn perhe, osalla ei. Vaikka eihän sillä syntymäpäivällä oo vaikutusta asiaan.

Vierailija
2/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan tällaista kysyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera, hyväntahtoinen, sivistynyt, vaikkei ole käynyt kuin kansakoulun. Monipuolisesti taitava korjaaja. Introvertti, joka pitää oman reviirinsä. Hermostuu helposti, jos vastustaa.

Vierailija
4/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan tällaista kysyy?

Huvin vuoksi.

Vierailija
5/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moiset päivämäärät?

Tunnen sen verran monta noilla osumilla, etten kaikkia jaksa kuvailla. Sen kuitenkin voin kertoa, että edes samana päivänä syntyneet ihmiset eivät ole välttämättä lainkaan samanlaisia. Syntymäpäivä ei vaikuta ihmisen luonteeseen tai muihin ominaisuuksiin.

Vierailija
6/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös mainita päivämäärä kun kirjotatte luonteesta! :)

Vierailija
7/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia noihin aikoihin syntynyttä mutta en tarkkaa päivämäärää muista. Ihan mukavia ja hauskoja tyyppejä. Mitä erikoista noissa päivissä on?

Vierailija
8/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia noihin aikoihin syntynyttä mutta en tarkkaa päivämäärää muista. Ihan mukavia ja hauskoja tyyppejä. Mitä erikoista noissa päivissä on?

Ei sen kummemmin mitään erikoista, tunnen itse myös noina päivinä syntyneitä henkilöitä ja teen huvikseen testiä, löytyykö samana päivänä syntyneistä ihmisistä paljon samoja luonteenpiirteitä.

Vierailija
9/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on tuntemasi 2.10., 3.10., 8.10., 9.10., 10.10. tai 18.10. syntynyt ihminen?

Oli pakko tulla kysymään miksi juuri nuo peräkkäiset päivämäärät?

Vierailija
10/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko tulla kysymään miksi juuri nuo peräkkäiset päivämäärät?

Vastasin jo ylempänä, mutta älä sä vastaa tähän ketjuun jos et osaa vastata siihen mitä aloittaja on kysynyt, muuten täytät ketjua turhalla roinalla...

Vierailija
11/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
12/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksonen olen ja syntynyt yhtenä noista päivistä.

Kaksoseni on täysi peilikuva minusta monella tapaa, rahan perään juokseva uskis.

Vierailija
13/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.10. syntynyt poika on villi, mutta kiltti.

Vierailija
14/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.10

Hillitty eikä suutu helposti, mutta jos onnistuu suututtamaan esim ei vie siltä istumalta roskapusseja vetää ranteista kiinni keittiöön, jos ei halua että sattuu lisää pitää viedä roskat muuten haukkuu alimpaan helvettiin.

Ei ole romanttinen, vuosien seurustelujen jälkeen saanut yhden kukan.

Hän on tärkein.

Viestittelee treffipalstoilla eri naisten kanssa ja mitä tiedän muutaman kerran pettänyt.

En tiedä miksi olen edelleen tämän henkilön kanssa tekemisissä, mutta silloin kun on hyvällä päällä ihanin mies ikinä..

Vierailija
15/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.10. syntynyt ihminen on kaikkein veemäisin ihminen, jonka olen koskaan tuntenut, ja minä sentään olen elänyt jo yli 50 vuotta. Tasan 30 vuotta sitten kyseinen ihminen pisti minusta liikkeelle sellaisen jutun, jossa ei ollut totuutta yhtikäs hiukkaa, mutta minua syyttettiin kaikenlaisista inhottavista asioista erääseen tiettyyn kaimaani liittyen. Sitten kyseinen ihminen kehtasi vielä lirkutella ja esittää ystävää minulle päin naamaa. Muutaman vuoden kesti, ennen kuin osasin yhdistellä asioita toisiinsa, mutta sitten vihdoin älysin. Muutaman kerran elämässäni olen joutunut pettymään ihmisiin, mutta tuo kerta oli ehdottomasti kaikkein pahin. Luulin häntä ystäväkseni, mutta kysymyksessä olikin kieroutunut narsisti, joka nautti saadessaan nähdä toisen hätää ja mielipahaa.

Vierailija
16/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.10. syntynyt mies. Mielenterveysongelmainen alkoholisti, kuoli nuorena. Hyvä kirjoittamaan, kirjoitti kerran kirjan sellaisesta miesjoukosta, joka kiipeää kiven päälle härkiä pakoon. Piti oravista ja maaseudusta.

Vierailija
17/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kummemmin mitään erikoista, tunnen itse myös noina päivinä syntyneitä henkilöitä ja teen huvikseen testiä, löytyykö samana päivänä syntyneistä ihmisistä paljon samoja luonteenpiirteitä.

40 vuoden empiirisellä tutkimuksella voin kertoa: Syntymäpäivä ei vaikuta ihmisen luonteeseen.

Vierailija
18/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.10 ,  Aina myöhässä eli  kaveri sopisi paremminkin Espanjaan kuin Suomeen.  Kiltti, rauhallinen mutta myötäilee liikaakin kavereita. Olisi opeteltava sanomaan joskus EI . 

Vierailija
19/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
20/23 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahkailija,myötäilijä,rutiini-ihminen