Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laitoitte kynnet häitänne varten?

Vierailija
13.07.2017 |

Menen ylihuomenna naimisiin ja hoksasin etten ole kynsiasiaa miettinyt mitenkään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

Isoja summia en ala tuhlaamaan, en halua rakennekynsikammotuksia tms, enemmänkin olisin lakka- ja lakkausvinkkejä vailla, mitkä on parhaat laadut jne. Harvemmin tulee itsellä lakkailtua kun ammatin puolesta niitä ei oikein voi käyttää.

Vinkkejä? :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakkasin kaikki sormet vasenta nimetöntä lukuunottamatta Essien nudelakalla, tuli todella siistit ja kauniit kynnet. Sormussormeen laitoin kultaista lakkaa.

Vierailija
2/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin kynnet hääpäivän aamuna. T. M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisella muut paitsi nimettömät vaaleanvihreällä (häiden teemaväri)

Vierailija
4/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun kuva, mutta tällaiset mulla oli. Sopi yhteen hääpuvun kanssa jossa oli pinkkejä yksityiskohtia.

http://www.lovethispic.com/uploaded_images/43443-Long-Hot-Pink-Nails.jpg

Vierailija
5/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin. Ei niitä kynsiä kukaan katsellut, niin olisi ollut turhaa tuhlata rahaa kynsien laitoon (ei ostettu vihkisormuksia eikä vaihdeltu sormuksia vihkimisen aikana).

Vierailija
6/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin kynnet ja tarkistin, ettei ole isänmaata kynsien alla.

Vierailija
7/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä edes tainnut leikata, lounasaikaan  kun miehen kanssa maistraatissa työvaatteissa pyörähdettiin ei kynnet käyneet edes mielessä. Hyvin tuo liitto on kuitenkin kestänyt ilman pinkkejä yksityiskohtia, yhdessä 10 vuotta ennen  naimisiinmenoa ja nyt 35 vuotta naimisissa.

Vierailija
8/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin läpinäkyvällä lakalla. Ajattelin ettei kynnet vie huomiota sormukselta. Sileä aika tavallisen näköinen sormus mutta mukavan kokoinen timantti. Ihastelen sitä edelleen joka päivä vaikka häistä on jo aikaa.

Vierailija
9/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea nude lakka ja parissa kynnessä kynsitarra jossa valkoinen kukka kultaisella "timantilla".

Vierailija
10/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kynsilakkaa. Itse lakattiin.

Vierailija
11/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin itse ranskalaisen manikyyrin ja laitoin kynsiin pieniä, valkosia kukkatarroja, sormussormeen vähän isomman ja näyttävämmän.

Vierailija
12/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nudelakkaa. Pikku juttu.

Vierailija
13/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset ovat näpertäneet kynsiänsä häitä varten.

Vierailija
14/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmiset ovat näpertäneet kynsiänsä häitä varten.

No mä näpertelen kynsiäni muutenkin jatkuvasti, joten miksipä en häihinkin :)

Vierailija
15/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin koko lakkauksen :D

Vierailija
16/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin. En yleensä käytä kynsilakkaa, eikä mikään näyttävämpi lakkaus olisi sopinut asuuni.

Vierailija
17/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiharjalla puhdistin aluset, viilasin kauniiseen muotoon ja käytin läpinäkyvää kiiltolakkaa. Kynnenaluset viimeistelin valkoisella kynsikynällä.

Vierailija
18/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista nudelakkaa laitoin. Ajattelin, että jos se sattuisi lohkeilemaan tmv, niin ei ainakaan näkyisi missään kuvissa selvästi. Päälle pikakuivattava päällyslakka, niin koko lakkaus sujui aika nopeasti ja rennosti.

Vierailija
19/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini lakkasi kynteni geelilakalla joka kovetetaan sellaisessa "uunissa". Kesti monta viikkoa hyvänä ja ranskalainen manikyyri oli, suht lyhyet kynnet siis. Omat eikä rakenne.

Vierailija
20/21 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku oikeasti toisen ihmisen kynsiä? Itse en ikinä. Enkä ammattini vuoksi edes voi kasvattaa kynsiä. Enkä siksi niitä mitenkään ikinä 'laita'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme