Miten laitoitte kynnet häitänne varten?
Menen ylihuomenna naimisiin ja hoksasin etten ole kynsiasiaa miettinyt mitenkään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
Isoja summia en ala tuhlaamaan, en halua rakennekynsikammotuksia tms, enemmänkin olisin lakka- ja lakkausvinkkejä vailla, mitkä on parhaat laadut jne. Harvemmin tulee itsellä lakkailtua kun ammatin puolesta niitä ei oikein voi käyttää.
Vinkkejä? :)
Kommentit (21)
Leikkasin kynnet hääpäivän aamuna. T. M45
Valkoisella muut paitsi nimettömät vaaleanvihreällä (häiden teemaväri)
Ei ole minun kuva, mutta tällaiset mulla oli. Sopi yhteen hääpuvun kanssa jossa oli pinkkejä yksityiskohtia.
http://www.lovethispic.com/uploaded_images/43443-Long-Hot-Pink-Nails.jpg
Leikkasin. Ei niitä kynsiä kukaan katsellut, niin olisi ollut turhaa tuhlata rahaa kynsien laitoon (ei ostettu vihkisormuksia eikä vaihdeltu sormuksia vihkimisen aikana).
Leikkasin kynnet ja tarkistin, ettei ole isänmaata kynsien alla.
No enpä edes tainnut leikata, lounasaikaan kun miehen kanssa maistraatissa työvaatteissa pyörähdettiin ei kynnet käyneet edes mielessä. Hyvin tuo liitto on kuitenkin kestänyt ilman pinkkejä yksityiskohtia, yhdessä 10 vuotta ennen naimisiinmenoa ja nyt 35 vuotta naimisissa.
Lakkasin läpinäkyvällä lakalla. Ajattelin ettei kynnet vie huomiota sormukselta. Sileä aika tavallisen näköinen sormus mutta mukavan kokoinen timantti. Ihastelen sitä edelleen joka päivä vaikka häistä on jo aikaa.
Vaalea nude lakka ja parissa kynnessä kynsitarra jossa valkoinen kukka kultaisella "timantilla".
Perus kynsilakkaa. Itse lakattiin.
Lakkasin itse ranskalaisen manikyyrin ja laitoin kynsiin pieniä, valkosia kukkatarroja, sormussormeen vähän isomman ja näyttävämmän.
Kylläpä ihmiset ovat näpertäneet kynsiänsä häitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmiset ovat näpertäneet kynsiänsä häitä varten.
No mä näpertelen kynsiäni muutenkin jatkuvasti, joten miksipä en häihinkin :)
Leikkasin. En yleensä käytä kynsilakkaa, eikä mikään näyttävämpi lakkaus olisi sopinut asuuni.
Kynsiharjalla puhdistin aluset, viilasin kauniiseen muotoon ja käytin läpinäkyvää kiiltolakkaa. Kynnenaluset viimeistelin valkoisella kynsikynällä.
Ihan tavallista nudelakkaa laitoin. Ajattelin, että jos se sattuisi lohkeilemaan tmv, niin ei ainakaan näkyisi missään kuvissa selvästi. Päälle pikakuivattava päällyslakka, niin koko lakkaus sujui aika nopeasti ja rennosti.
Kaverini lakkasi kynteni geelilakalla joka kovetetaan sellaisessa "uunissa". Kesti monta viikkoa hyvänä ja ranskalainen manikyyri oli, suht lyhyet kynnet siis. Omat eikä rakenne.
Katsooko joku oikeasti toisen ihmisen kynsiä? Itse en ikinä. Enkä ammattini vuoksi edes voi kasvattaa kynsiä. Enkä siksi niitä mitenkään ikinä 'laita'.
Itse lakkasin kaikki sormet vasenta nimetöntä lukuunottamatta Essien nudelakalla, tuli todella siistit ja kauniit kynnet. Sormussormeen laitoin kultaista lakkaa.