Miehesi viimeisin rakkauden/huomionosoitus sinua kohtaan?
Siis jokin teko, kehu tai esim. lahja? Ja kuinka pitkä aika tästä on?
Kommentit (21)
Kehuu joka päivä kauniiksi tai söpöksi tms. Tuo minulle usein esim. juomista huoneeseen, jossa olen. Antaa pusuja ja haleja. Kaikkea kivaa :) olen tosin raskaana, joten se voi hieman vaikuttaa ainakin siihen, että hän tekee paljon ns. palveluksia. Mutta ihana on!
Vei tänään ex-tempore lounaalle.
Aamulla sanoi kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kehuu joka päivä kauniiksi tai söpöksi tms. Tuo minulle usein esim. juomista huoneeseen, jossa olen. Antaa pusuja ja haleja. Kaikkea kivaa :) olen tosin raskaana, joten se voi hieman vaikuttaa ainakin siihen, että hän tekee paljon ns. palveluksia. Mutta ihana on!
Kuulostaa ihanalta!
Tekee kotitöitä enemmän kuin minä. Viikkaa pyykit, tekee ruokaa, imuroi...
Kehuu ja kannustaa joka päivä jotenkin.
Nyt poden kesäflunssan loppua ja mies imuroi koko talon ja pesi lattiat (yleensä tämä homma jaetaan). Huomenna tulee ystävättäreni kylään ja mies "passaa" meitä, tekee drinksut jos istuskellaan ulkona juttelemassa, laittaa ruuat valmiiksi jne.
Pieniä ihania tekoja:)
Tuli etsimaan kanssani kadonnutta kissaa. (Loytyi myohemmin.)
Eilen illalla käski ojentamaan jalkani, että voi hieroa. Joka aamu keittää minulle kahvit, itse on teenjuoja. Huomioi minua pitkin päivää, joka päivä :) aarteen olen löytänyt.
Multa tipahti just sipseja rinnuksille, kun tässä mässytän, joten mies hyökkäs vastapäiseltä sohvalta apuun ja todella "romanttisesti" tuli syömään ne tippuneet sipsi suoraan suullaan.
5,6,8, onnea kotiorjan löytämisestä! Onko muita sub-taipumuksia heillä?
Sanoi vievänsä koiran ulos koska sataa, jotten minä kastu ❤
Joka päivä huomioi, tälläkin hetkellä hieroo mun jalkoja. Sanoo kauniiksi, rakkaaksi päivittäin monta kertaa. Vuosia ollaan oltu jo yhdessä. Täydellinen mies!
Lähti kauppaan hakemaan vaippoja ja toi yllärinä paketin suklaatuutteja joista tykkään.
Äsken kävi halaamassa ja pussaamassa ja meni nukkumaan :).
Muutama päivä sitten oli iltalenkillä koiran kanssa ja oli poiminut mulle jostain ruusupensaasta vaaleanpunaisia pieniä ruusuja. Eilen tuli kesken pingispelien vastaan mua kauppaan ja vietiin ostokset yhdessä kotiin, sitten vasta meni takaisin pelaamaan. Huomenna lupasi paistaa mulle pihvin.
Osti syntymäpäivälahjan joskus 10 vuotta sitten. Olivat lenkkarit. Saattoi tosin olla senkin takia, kun oli paino noussut.
Viimeisin on 3 minuutin takaa, kun lähetti viestin töistä ettei malta odottaa että pääsee viereen :)
Muita tältä päivältä:
herääminen niskasuutelointiin ja siitä seuraava rakastelu
aamulla paistoi munakkaan, ja keitti kahvit
kosketuksia aamun mittaan
halaamista
suukotteli miljoonasti töihin lähtiessään ja sanoi rakastavansa
Muutama viesti työpäivän ajalta
-Normipäivä.
Mies sanoo minua kauniiksi ja söpöksi joka päivä. :) Esim aamulla heti herätessä huikkaa huomenta söpöliini, ja pitkin päivää kehuu ulkonäköäni eri tavoin. Ei pysty pitämään käsiään erossa tisseistäni ja pyllystäni.
Nyt lomalla laittaa aamiaisen joka päivä, ja kuskaa autolla minne vain tahdon. Hellii ja halaa päivittäin. Haluaa rakastella aina kun vain olen valmis.
Oltiin kaupungilla, ja mies oli niin ylpeä minusta, halusi kävellä käsikädessä kokoajan. Mies minua 12 vuotta vanhempi.
Kyllä, olen syvästi rakastinut mieheeni. Ihanaa, kun joku pitää sinua sydämen aarteenaan.
Antoi aamulla taivaallista suuseksiä.
En edes muista! Tykkäsin jos joskus kehuisi vaikka ulkonäköäni, mutta ei niin ei...