Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vai en?

Vierailija
13.07.2017 |

Tarviin neuvoja! Mulla on ollu menkat jo monta vuotta, ekab vuoden ne pysy säännöllisinä jonks jälkeen niistä tuli ihan epäsäännölliset,muutaman kerran jääny jopa kokonaan pois. Nyt sama tilanne, kesäkuussa ei ollu menkkoja ollenkaan, loppu kuusta oli yhen tai kaheb päivän ajan ihan pientä tiputtelua. Ei oo menkat vieläkään alkanut ja viimiset menkat mulla oli 25.5 ja oon lukenu kkaikkia palstoja sun muita raskauden oireita,mut mulla ei oo mitään niistä. Paitsi että iltasin ja aamusin tuntuu ku ois nälkä, vatsassa ja rintakehässä tuntuu sellanrn kylmä olo, ihan ku ois alkamassa vatsa kurnimaan. Vaikka oisin just syöny niin hetken päästä sama tunne tulee takasin.
Pitääkö olla huolissaan? Vai onko tääkin vaan jotain mun epäsäännöllisiin menkkoihin liittyvää?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotta oisit raskaana niin ootko harrastanu seksiä? Se on aika olennainen asia koko hommassa. Kerran on sattunu nii et yks Maria (et varmaa tunne mut yks kuitenki) tuli raskaaks ilman petihommia.

Vierailija
2/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti niin ei tarvitse murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä nyt noin tyhmä korvien välistä oo. En oid huolissani tai kysyis neuvoja jossain keskustelu palstoilla jos en olid harrastanut seksiä.

Vierailija
4/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertaiselta vaikutat. Tee nyt äkkiä se raskaustesti niin ehdit vielä tehdä abortin, jos haluat.

Vierailija
5/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menkat ei todellakaan ole aina kellontarkat. Ihmiskeho ei ole mikään kone, ja on täysin normalia että menkatkin ovat toisinaan yhtäkkiä epäsäännölliset. Mulla oli parikymppisenä yhtäkkiä menkat 2v poissa ilman mitään syytä.

Vierailija
6/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hitossa me voitaisiin tietää oletko raskaana vai et?! :D

Vierailija
7/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla raskaana, voi olla ettet ole. Itsellä oli samankaltaisia tuntemuksia alkuraskaudessa. Mutta voihan tuo olla esim jotain närästyksen tapaistakin yhtä hyvin. Mikset tee testiä?

Vierailija
8/8 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse selvitin raskauteni raskaustestillä, en kyselemällä keskustelupalstoilla. Niitä saa apteekista ja marketeista. Antaa varmemman tuloksen kun netissä arvuuttelu.