Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesirokon tarttumisesta!

31.03.2006 |

Meillä on nyt sitten sellainen tilanne, että eiliselle leikki kaverille puhkesi vesirokko rakkulat tänään, eilen ei mitään merkkiä rokosta.

Nyt mun kysymys kuuluu: kuinka todennäköistä on että meidällä saadaan se? Nämä lapsukaiset kun tykkääväät halia ja pussailla. Ja sitten vielä onko meidän herra jo nyt mahdollinen tartuttaja? Eli kannattaako välttää porukoissa liikkumista?

Inkubaatio aikahan tässä on keskimäärin n 10vrk.

Valistakaa tyhmempää ?)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkeamista. Pitää olla aika lähellä toisiaan kyllä koska me yritettiin saada neidille 2v sitä kuukausia sitten kun serkku käymässä mutta he eivät leikkineet yhdessä, olivat vain välillä samassa huoneessa (ja serkulla siis oli rakkuloita). Ei vaan tullut. Itämisaika aika tasan 2 viikkoa ja siis vasta silloin vrk enne rakkoja tarttuu seuraavaan, eli voitte elää ns normaalia elämää vielä 11-13pv jos ajattelee niin että ei saisi olla muiden kans tarttumisvaaran takia. Aika todennäköistä on että saatte rokot mut ei ikinä voi 100-0 olla eli olkaa ihmisten kans kunnes rokkoja näkyy.

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt siinä käsityksessä, että kun rakkulat ilmestyvät, tauti ei enää tartu. Meillä on usein vieraillut rakkulaisia lapsia, eikä ole tarttunut. Harmi kyllä, sitä parempi mintä pienempänä sairastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vesirokko tarttuu vielä rakkulavaiheessa, mutta rupivaiheessa ei enää tartu.

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauti tartuttaa muutamia päiviä ennen rakkuloiden ilmestymistä (n.4päivää ennen ja siihen asti kun on märkiä rakkuloita,rupivaihe ei enää tartuta), tosiaan ja tuo itämisaika voi olla jopa kolme viikkoa!