Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojia?
Mietin vaan kun mulla on aina pikkarisuoja ainakin työpäivän ajan, mutta usein muutenkin ja aina laitan jos lähen kotonta jonnekkin.
Kommentit (44)
En. Rahan ja ympäristön tuhlausta. Ymmärrän jos on esim. runsas valkovuoto ja haluaa suojella pikkareita, mutta itse pärjään mainiosti ilman.
En käytä, ne muhivat turhaan alapäätä. Vaihdan mieluummin alushousuja useammin jos tarve.
Hyh miten sellanen hiostaa alapäätä päivittäin käytettynä!
Mä en jotenkin käsitä ,et miksi niitä pitäisi käyttää.Mun kaikki pikkarit on ihan peruspikkareita,eikä niitä tarvi varjella.Vaihdan ne sen sijaan joka päivä.
Mä ymmärrän. Varsinkin oviksen aikaan pikkarit kastuu päällihousuihin asti ja tuntuu inhottavalta.. Käytän päivittäin koska muuten tulee likainen olo kun pikkareissa tahroja.
En. Joskus toki pikkarit tahriintuvat valkovuodosta, mutta pesuun menisivät joka tapauksessa niin en välitä.
En, vaihdan alkkarit päivittäin enkä vuoda kuin kuukautisten aikaan.
Aina kodin ulkopuolella. Housut märkinä muuten.
Joo mulla on yleensä aina päällyshousut pikkuhousujen suojana.
M60
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on yleensä aina päällyshousut pikkuhousujen suojana.
M60
:D
Mulla jostain syystä menee pikkarit aina märäksi joten töissä pidän pikkuhousunsuojaa. Kotona sekä muutoin sitten ilman. Eihän se suoja ole hyväksi, mutta pakko käyttää kun ei märissä pikkareissakaan ole kiva olla.
N23
Käytän vain silloin kun ollaan mieheni kanssa harrastettu seksiä. En halua että housut ovat spermassa, se kun ei kerralla sieltä ulos valu. Muullon en tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Mulla jostain syystä menee pikkarit aina märäksi joten töissä pidän pikkuhousunsuojaa. Kotona sekä muutoin sitten ilman. Eihän se suoja ole hyväksi, mutta pakko käyttää kun ei märissä pikkareissakaan ole kiva olla.
N23
Etkai miehellesi ole kertonut,että työpäivien aikana kastuu pikkarit? Meilläkin on töissä yksi nainen,joka aina välillä valittaa minulle märkiä housujaan. No,sitä en sitten tiedä,miten se märkyys on saatu loppumaan loppujen lopuksi. .
M34
Munkin on pakko käyttää joka päivä. Joudun vaihtamaankin muutaman kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan kun mulla on aina pikkarisuoja ainakin työpäivän ajan, mutta usein muutenkin ja aina laitan jos lähen kotonta jonnekkin.
Kotonta?
Miksi pitäisi olla vaippa housuissa aina kun ulos menee?
Käytän koska olen heti valmista mallia. Ei se siellä mitään haudo, ja märät päälihousut ois paljon nolompi juttu.
Mä oon kans aina märkä välillä vähän liikaakin jos innostun. Käytän suojia aina paljon helpompaa.
En käytä koskaan. En vuoda muulloin kuin kuukautisten aikana tai sitten se vuoto on niin minimaalista, ettei mun sen takia tarvitse koko ajan itseäni vaipoissa pitää.