Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojia?

Vierailija
13.07.2017 |

Mietin vaan kun mulla on aina pikkarisuoja ainakin työpäivän ajan, mutta usein muutenkin ja aina laitan jos lähen kotonta jonnekkin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sen takia, että haluan pikkareiden pysyvän ns. hajuttomina ja tahrattomina. Ei mulla vuoda sen enempää suojien kanssa kuin ilmankaan, mutta en pidä ajatuksesta että housuihin jäisi mitään tahroja, hajusta puhumattakaan. Varsinkin jos hikoilee ja on leggarit jalassa niin suojat imee sen pahimman hajun. Alkkarit kestävät siisteinä pidempään.

Vierailija
22/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se värkki haisee jos sitä ei pese säännöllisesti ja hautoo jossain muovivaipoissa!!! Puhdas p**u ei haise ja terve!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ollut ongelmana se, että alapää on aina märkä ja valkovuoto runsasta. Käytän aina pikkuhousunsuojia tämän vuoksi.

Vierailija
24/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina ollut ongelmana se, että alapää on aina märkä ja valkovuoto runsasta. Käytän aina pikkuhousunsuojia tämän vuoksi.

Oletko käynyt lääkärissä ettei ole hiivaa tms? Apteekin lääkkeitä voi myös kokeilla, ei niistä haittaakaan ole ja maitohappobakteeria p**n! Ei kuulosta normaalilta. Ne vaipat myös lisäävät vuotoa.

Vierailija
25/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt lääkärissä ettei ole hiivaa tms? Apteekin lääkkeitä voi myös kokeilla, ei niistä haittaakaan ole ja maitohappobakteeria p**n! Ei kuulosta normaalilta. Ne vaipat myös lisäävät vuotoa.

Kuules nyt, kaikki ovat erilaisia. On aivan normaalia että alakerrasta tulee tavaraa, ja sehän on vain hyvä juttu. Kuivuus se vasta kamalaa on - on mukavaa olla aina valmis ;).

Vierailija
26/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti! En todellakaan käytä. Vaihdan pikkareita sitä mukaan kun tarvitsee. Näin terveysalan ihmisenä voisi sanoa et en suosittele kenellekkään siteiden jatkuvaa käyttöä. Alapää on kuin kasvihuone, etten ihmettele et jotkut joutuu käyttää niitä kokoajan. Jos on pakko käyttää siteitä niin miksette käytä kuukuppia? Sekin on parempi kuin siteet.. Lisäksi puhtaan ja terveen alapään ei kuuluisi haista pahalle..

Vierailija
27/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan gynekologi ei suosittele ko. vaippojen käyttöä koko ajan, koska niissä on joitakin kemikaaleja, ne hautovat paikkoja ja saattavat aiheuttaa tulehduksia ja limakalvovaurioita. Tuuletus tekee hyvää!

Vierailija
28/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ei tarvitse olla kuin 10 min ilman, niin menee alkkarit vaihtoon. Kärsin jatkuvasta panetuksesta, mikä aiheuttaa sen, että vuodan jatkuvasti.

Vierailija
29/44 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, hyi, se oli kamalaa lastenyritysaikana kun spermaa tuli usein vielä 2 päivän päästäkin pöksyihin. Onneksi käytetään taas kortsua niin ei tule noita valumisia.

Vierailija
30/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Valkovuodon määrä tuntuu riippuvan kuukautiskierron vaiheesta ja vähän sen mukaan.

Vierailija
31/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, kaikki ovat erilaisia. On aivan normaalia että alakerrasta tulee tavaraa, ja sehän on vain hyvä juttu. Kuivuus se vasta kamalaa on - on mukavaa olla aina valmis ;).

Tarkoittaako runsas valkovuoto sun mielestä sitä, että on aina valmis seksiin?? Vai mitä tavaraa sulta koko ajan valuu?

Vierailija
32/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän sen takia, että haluan pikkareiden pysyvän ns. hajuttomina ja tahrattomina. Ei mulla vuoda sen enempää suojien kanssa kuin ilmankaan, mutta en pidä ajatuksesta että housuihin jäisi mitään tahroja, hajusta puhumattakaan. Varsinkin jos hikoilee ja on leggarit jalassa niin suojat imee sen pahimman hajun. Alkkarit kestävät siisteinä pidempään.

Täsmälleen näin. Käytän suojaa lähinnä hikoilun takia, kun ei koko ajan voi alkkareitakaan vaihtaa. Toisinaan kyllä korvaan pikkuhousunsuojan talouspaperilla. Kaksi arkkia taiteltuna kolmeen osaan siteen muotoiseksi, imee kosteuden ja sen voi sitten tarpeen tullen vaihtaa. Hengittävämpi vaihtoehto, mutta en tiedä mitä gynekologi sanoisi talouspaperista!

Vierailija
33/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus päivittäin, koska olin sitä mieltä, että valkovuotoa tulee niin paljon että muuten olisivat pikkuhousut märkinä jatkuvasti. Alkaessani seurustelemaan, tuntui ällöttävältä että koko ajan oli suoja housuissa eikä voinut "kuherrella" "spontaanisti" ennen kun kävi poistamassa suojan :D Jätin suojan vain pois ja nyt olen vuosia ollut ilman, eikä todellakaan ole pikkuhousut märkinä jatkuvasti. Joten kyllä omalla kohdallani ainakin se suoja lisäsi vuotoa..

Vierailija
34/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain kuukautisten viimeisinä päivinä kun vuoto on enää pientä tiputtelua. Kuukautisten välillä en vuoda.

Vierailija
35/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Käytän suojaa lähinnä hikoilun takia, kun ei koko ajan voi alkkareitakaan vaihtaa. Toisinaan kyllä korvaan pikkuhousunsuojan talouspaperilla. Kaksi arkkia taiteltuna kolmeen osaan siteen muotoiseksi, imee kosteuden ja sen voi sitten tarpeen tullen vaihtaa. Hengittävämpi vaihtoehto, mutta en tiedä mitä gynekologi sanoisi talouspaperista!

Öö...sulla hikoilee vaan pillu? Vai onko talouspaperilla vuorattu muukin kroppa?

Ja talouspaperirulla koko ajan mukana?

Vierailija
36/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin joskus päivittäin, koska olin sitä mieltä, että valkovuotoa tulee niin paljon että muuten olisivat pikkuhousut märkinä jatkuvasti. Alkaessani seurustelemaan, tuntui ällöttävältä että koko ajan oli suoja housuissa eikä voinut "kuherrella" "spontaanisti" ennen kun kävi poistamassa suojan :D Jätin suojan vain pois ja nyt olen vuosia ollut ilman, eikä todellakaan ole pikkuhousut märkinä jatkuvasti. Joten kyllä omalla kohdallani ainakin se suoja lisäsi vuotoa..

Joopa, mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä jalkoväli niin, että suojaa pitää vaihtaa 2-3 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta vuotaa ilman suojiakin.. Pitäisi olla kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen, laskujen käsittelyä, enkä mitään stimuloivaa.

Vierailija
37/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän päivittäin mulle pakkoväline aina muualla kun kotona usein pidän kyllä kotona ollessakin, muuten on pikkuhousut ja pahimmassa tapauksessa päällyshousutkin märkänä. Valkovuoto on ollu aina mulla todella runsasta. Vaihtamaan joutuu usein kuivan/puhtaan.

Vierailija
38/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...sulla hikoilee vaan pillu? Vai onko talouspaperilla vuorattu muukin kroppa?

Ja talouspaperirulla koko ajan mukana?

😄 Ei vaan koko kroppa hikoilee. Olen vaihdevuosissa tai jo ylikin, mutta hikoilupuuskia tulee. Ja koko kroppa ei ole vuorattu paperilla, eikä rullaa ole mukana! Pikkuhousunsuojia on varalle, mutta ne hikoiluttavat jalkoväliä vaan enemmän 😄

Vierailija
39/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käyttämään. Valkovuotoa niin paljon. Kerran jopa gyne kysyi tutkimuksen jälkeen kauhistunut ilme kasvoillaan että miten pystyn olemaan kun on niin paljon vuotoa, no kiitti vaan, tunsin itseni ihan friikiksi, mutta pakkohan se vaan on elää tämän kanssa. Ei silläkään ollut mitään ehdottaa millä tuon saisi loppumaan.

Vierailija
40/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pikkuhousut päivän aikana ihan märiksi joten siksi käytän suojia. :D Olen kai sitten vähän outo?!