Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aina paha ihminen jos olen kerran sotkeentunut varattuun poikaan?

Vierailija
13.07.2017 |

Olin silloin 12-vuotias ja se ei ollut multa täysin tietoinen valinta, en osannut ajatella tarpeeksi pitkälle miten paljon pahaa asiasta seuraisi ja en pitänyt sitä kovin vakavana juttuna. Nyt aikuisena ajattelen asioista ihan toisin, kärsimys on jalostanut mua paljon ihmisenä ja kunnioitan muiden parisuhteita, silti tuntuu että on aina ihmisiä jotka tulee näkemään mut h*orana... se satuttaa, ihan niin paljon että itkettää. Tuntuu että helpommin saa anteeksi jopa sen jos on joskus lapsena varastanut karkkia kaupasta ja nykyään on yleisesti myös hyväksyttyä jos naisella on paljon seksisuhteita, mutta sitä ei voida sitten ymmärtää vaikka lapsi olisi koetellut rajojaan ja ihastunut varattuun poikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mun ongelmat on kyllä pieniä sinuun verrattuna!! Ei se ihastuminen varattuun poikaan joskus vuonna sota ja nakki taida olla sinun ongelmista suurin tai edes olennaisin. Ymmärrätkö että tuhlaat ainokaisen elämäsi turhuuteen tuolla jankkauksella?

Vierailija
22/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mun ongelmat on kyllä pieniä sinuun verrattuna!! Ei se ihastuminen varattuun poikaan joskus vuonna sota ja nakki taida olla sinun ongelmista suurin tai edes olennaisin. Ymmärrätkö että tuhlaat ainokaisen elämäsi turhuuteen tuolla jankkauksella?

Ymmärrän. Olen elänyt jo 7v eristäytyneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme