Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aina paha ihminen jos olen kerran sotkeentunut varattuun poikaan?

Vierailija
13.07.2017 |

Olin silloin 12-vuotias ja se ei ollut multa täysin tietoinen valinta, en osannut ajatella tarpeeksi pitkälle miten paljon pahaa asiasta seuraisi ja en pitänyt sitä kovin vakavana juttuna. Nyt aikuisena ajattelen asioista ihan toisin, kärsimys on jalostanut mua paljon ihmisenä ja kunnioitan muiden parisuhteita, silti tuntuu että on aina ihmisiä jotka tulee näkemään mut h*orana... se satuttaa, ihan niin paljon että itkettää. Tuntuu että helpommin saa anteeksi jopa sen jos on joskus lapsena varastanut karkkia kaupasta ja nykyään on yleisesti myös hyväksyttyä jos naisella on paljon seksisuhteita, mutta sitä ei voida sitten ymmärtää vaikka lapsi olisi koetellut rajojaan ja ihastunut varattuun poikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen provo.

Vierailija
2/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aikuinen oikein olitkaan kun jotkut lapsuuden ihmissuhdekuviot on vielä mielessä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen provo.

Ei oo provo, vaan tämä kertoo minun tuntemuksista.

Vierailija
4/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jauhanut tästä samasta asiasta yli viisi vuotta. Tarvitset ammattiapua.

Vierailija
5/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka aikuinen oikein olitkaan kun jotkut lapsuuden ihmissuhdekuviot on vielä mielessä...?

Oon jäänyt koukkuun menneeseen, koska mun elämä ei ole päässyt eteenpäin. Multa on viety terveys niin henkisesti kuin fyysisesti kiusaamisen ja huonon maineen seurauksena. H*oran maine ja kiusaaminen on ihmiselle todella kova rääkkäys!

Vierailija
6/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jauhanut tästä samasta asiasta yli viisi vuotta. Tarvitset ammattiapua.

Ei se ammattiapu mitään auta, mä oon kokeillut jo sitä ja syönyt vaikka mitä pillereitä ja mennyt siitä vaan entistä huonompaan kuntoon. Psykologilla ja terapiassa käynti ei myöskään paranna minun fyysisiä sairauksia, esim. ärtynyttä suolta ja kaljuuntumista, jotka ovat seurauksia voimakkaasta ja pitkäkestoisesta stressistä, jota kiusaaminen mulle aiheutti ja nämä ovat aina muistuttamassa minua siitä miten mun elämä laitettiin pilalle muiden ihmisten toimesta.

Vierailija
7/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pieneltä paikkakunnalta? Jos muuttaisit pois?

Vierailija
8/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pieneltä paikkakunnalta? Jos muuttaisit pois?

Oon muuttanut pois, silti huono terveys kulkee aina mukana muistuttamassa mitä tapahtui.

Vierailija
9/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
10/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo opetellut käyttämään pesukonetta?

Vierailija
11/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo opetellut käyttämään pesukonetta?

Kyllä, mun sosiaalityöntekijä on neuvonut mua siinä asiassa.

Vierailija
12/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet saanut anteeksi sen vanhan asian. Älä enää määrittele itseäsi menneitten virheitten takia. Jeesus kuoli ristillä sun ja kaikkien sun pahojen tekojen tähden. Ole vapaa.

Vierailija
13/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
14/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet saanut anteeksi sen vanhan asian. Älä enää määrittele itseäsi menneitten virheitten takia. Jeesus kuoli ristillä sun ja kaikkien sun pahojen tekojen tähden. Ole vapaa.

Näin kyllä vähän aikaa sitten pari outoa unta. Molemmissa unissa ilmestyi kaksi mun pahinta kiusaajaa, jotka eivät oikeassa elämässä osoittaneet minkäänlaisia katumuksen merkkejä kiusaamisen suhteen. Tässä unessa kuitenkin tulivat sanomaan että mun täytyy päästää menneistä jo irti. Wtf?? oliko tuo jotain yliluonnollista vai onko tuolle jokin järkevä selitys. Ikinä en oo aikaisemmin nähnyt tuollasia unia...

Vierailija
15/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Miks mun täytyis laihduttaa?

Vierailija
16/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Miks mun täytyis laihduttaa?

Syön kyllä aivan liian usein nykyisin roskaruokaa, myönnän. Viime päivätkin mennyt vaan hampurilaisia ja pitsaa, mutta herkut on ainoa asia jotka tuovat mulle lohtua.

Vierailija
17/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kyllä vähän aikaa sitten pari outoa unta. Molemmissa unissa ilmestyi kaksi mun pahinta kiusaajaa, jotka eivät oikeassa elämässä osoittaneet minkäänlaisia katumuksen merkkejä kiusaamisen suhteen. Tässä unessa kuitenkin tulivat sanomaan että mun täytyy päästää menneistä jo irti. Wtf?? oliko tuo jotain yliluonnollista vai onko tuolle jokin järkevä selitys. Ikinä en oo aikaisemmin nähnyt tuollasia unia...

Tuskin yliluonnollista. Oma alitajuntasi vain yrittää puhua sinulle järkeä. Hyvin moni ihminen mokailee 12-vuotiaana ja sen jälkeenkin. Olit silloin lapsi, et mikään pahis. Anna itsellesi anteeksi luulottelemasi moka ja todellakin päästä irti menneistä kiusaajista. Vain siten autat itseäsi.

Ei mikään terapia toimi, jos vatvot ja vatvot menneisyyttä. Alat päättäväisesti tehdä jotain muuta, kun ikävät ajatukset nousevat mieleen. Lue, katso elokuvia, meikkaa kasvot näteiksi, katso itseäsi vieraan silmin ja näe hyvät ja kauniit puolesi. Lähde lenkille ja juokse tai kävele mahdollisimman ripeästi, ajattele, että juokset / kiirehdit eteenpäin ja ikävät mielikuvat jäävät taakse.

Kaunis maailma on myös sinua varten ja juuri nyt se on täynnä kukkia, vihreyttä, elämää. Ota siitä itsekkäästi osasi. Menneisyys on mennyt, tämä hetki ja tulevaisuus ovat olemassa ja tulossa. Sinun on vain valittava itse, kärsitkö koko ajan vuosien takaisista tapahtumista vai annatko  nykyisyyden hyville asioille mahdollisuuden vaikuttaa elämääsi.

Vierailija
18/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin yliluonnollista. Oma alitajuntasi vain yrittää puhua sinulle järkeä. Hyvin moni ihminen mokailee 12-vuotiaana ja sen jälkeenkin. Olit silloin lapsi, et mikään pahis. Anna itsellesi anteeksi luulottelemasi moka ja todellakin päästä irti menneistä kiusaajista. Vain siten autat itseäsi.

Ei mikään terapia toimi, jos vatvot ja vatvot menneisyyttä. Alat päättäväisesti tehdä jotain muuta, kun ikävät ajatukset nousevat mieleen. Lue, katso elokuvia, meikkaa kasvot näteiksi, katso itseäsi vieraan silmin ja näe hyvät ja kauniit puolesi. Lähde lenkille ja juokse tai kävele mahdollisimman ripeästi, ajattele, että juokset / kiirehdit eteenpäin ja ikävät mielikuvat jäävät taakse.

Kaunis maailma on myös sinua varten ja juuri nyt se on täynnä kukkia, vihreyttä, elämää. Ota siitä itsekkäästi osasi. Menneisyys on mennyt, tämä hetki ja tulevaisuus ovat olemassa ja tulossa. Sinun on vain valittava itse, kärsitkö koko ajan vuosien takaisista tapahtumista vai annatko  nykyisyyden hyville asioille mahdollisuuden vaikuttaa elämääsi.

Kiitos. :)

Vierailija
19/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin päästä irti menneestä. Jeesus tuli vapauttamaan kaikki sisäisesti vangitut ihmiset. Anna koko elämäsi Jeesulselle, hän kutsuu sua luokseen. Saat syntisi anteeksi ja sun menneisyytesi on kuollut. Oon kokenut tämän. Paras lahja minkä ihminen voi saada, todellinen pysyvä aarre.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/22 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi