Mihin uskaltaisi matkustaa yksin?
mieli tekisi New Yorkiin mutta joku lähempänä oleva paikkakin kävis, suositelkaa?
Kommentit (17)
Euroopassa on monta mukavaa kaupunkia.
Kaikkialle Eurooppaan, mutta toki sinne New Yorkiinkin. Matkaan vaan.
juu tiedän monta kivaa kaupunkia. mutta onko kukaan koskaan matkustanut minnekään muualle kuin sinne Puumalaan yksin?
ap
Sehän nyt on ihan itsestä kiinni. Ei ehkä minnekään sotatoimialueelle kannata lähteä, mutta kyllä esim. Etelä-Amerikassa tuli paljonkin yksin matkustavia vastaan. Jos yksin lähtee, ei välttämättä tietenkään koko matkaa tarvitse olla yksin.
Budapestiin, Kööpenhaminaan tai Saarenmaan "pääkaupunkiin" Kuressaareen. On kokemusta yksin.
Miksei uskaltaisi yksin matkustaa? Sellaisiin paikkoihin joihin en yksin uskaltaisi en kyllä lähtisi seurassakaan - esim. Afganistan.
Vierailija kirjoitti:
juu tiedän monta kivaa kaupunkia. mutta onko kukaan koskaan matkustanut minnekään muualle kuin sinne Puumalaan yksin?
ap
Eiköhän aika monikin ole yksin matkustellut. Itse olen matkustellut yksin 15 eri maassa. Ystäväni (nainen hänkin) matkusti vuorotteluvapaalla 2kk pitkin Etelä-Amerikkaa. Mikä sinua pelottaa yksin matkustelussa?
Jos et muuten uskalla yksin, mene ryhmämatkalle. Kukaan ei pakota mihinkään retkiin osallistumaan, mutta ne itse matkat menee helpommin ryhmän mukana.
Vaikea tähän on muuta sanoa, kun kyllähän melkein minne vain uskaltaa matkustaa yksin.
Viitasaarelle. Voi sielläkin kuolla tosin.
Vaikka hyppykuppaan.
New Yorkissa turistialueet ovat turvallisia, ja on helppo liikkua yksin. Paljon helpompaa kuin lapsilaumaa mukana raahaten, esimerkiksi. Näkemistä riittää vaikka kuinka, joten jos kiinnostaa, niin lähde.
Olen minä kyllä matkustellut yksin aikaisemmin, mutta en itse kyllä lähtis minnekkään etelä-amerikkaan, liian vaarallista ( rikostilastot) vaikka se alue onkin niin suosittu. E-Amerikka ei mua edes kiinnosta.
Esim. Köpiksessä ja Budabestissä olen käynyt useamminkin.
Nyki kyllä kiinostas, mutta onko siellä joku käynyt yksin?
vinkkejä?
ap
Minä en uskalla. Olen tosi turvallisuushakuinen ja herkästi ahdistuva matkoilla. En nauti matkustamisesta kovin paljon muutenkaan, harmittaa että olen tällainen arka nössö.
Yksin on melkein paras tapa matkustaa. Voi mennä oman aikataulun mukaan, tutustuu uusiin ihmisiin ja saa lepäillä, milloin haluaa. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla. Olen tosi turvallisuushakuinen ja herkästi ahdistuva matkoilla. En nauti matkustamisesta kovin paljon muutenkaan, harmittaa että olen tällainen arka nössö.
Muakin stressaa ja ahdistaa se itse matkustaminen, mutta rakastan nähdä ja kokea eri paikkoja, joten mieluiten teen niin, että menen jonnekin ja olen siellä vähintään viikkoja, jotta ehdin rauhoittua ja kaikessa rauhassa tutustua paikkoihin.
Puumalaan.