Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin uskaltaisi matkustaa yksin?

Vierailija
13.07.2017 |

mieli tekisi New Yorkiin mutta joku lähempänä oleva paikkakin kävis, suositelkaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumalaan.

Vierailija
2/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa on monta mukavaa kaupunkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialle Eurooppaan, mutta toki sinne New Yorkiinkin. Matkaan vaan.

Vierailija
4/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tiedän monta kivaa kaupunkia.  mutta onko kukaan koskaan matkustanut minnekään muualle kuin sinne Puumalaan yksin?

ap

Vierailija
5/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalle.

Vierailija
6/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt on ihan itsestä kiinni. Ei ehkä minnekään sotatoimialueelle kannata lähteä, mutta kyllä esim. Etelä-Amerikassa tuli paljonkin yksin matkustavia vastaan. Jos yksin lähtee, ei välttämättä tietenkään koko matkaa tarvitse olla yksin.

Vierailija
7/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestiin, Kööpenhaminaan tai Saarenmaan "pääkaupunkiin" Kuressaareen. On kokemusta yksin.

Vierailija
8/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei uskaltaisi yksin matkustaa? Sellaisiin paikkoihin joihin en yksin uskaltaisi en kyllä lähtisi seurassakaan - esim. Afganistan.

Vierailija
9/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu tiedän monta kivaa kaupunkia.  mutta onko kukaan koskaan matkustanut minnekään muualle kuin sinne Puumalaan yksin?

ap

Eiköhän aika monikin ole yksin matkustellut. Itse olen matkustellut yksin 15 eri maassa. Ystäväni (nainen hänkin) matkusti vuorotteluvapaalla 2kk pitkin Etelä-Amerikkaa. Mikä sinua pelottaa yksin matkustelussa? 

Vierailija
10/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten uskalla yksin, mene ryhmämatkalle. Kukaan ei pakota mihinkään retkiin osallistumaan, mutta ne itse matkat menee helpommin ryhmän mukana. 

Vaikea tähän on muuta sanoa, kun kyllähän melkein minne vain uskaltaa matkustaa yksin. 

Vierailija
11/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitasaarelle. Voi sielläkin kuolla tosin.

Vaikka hyppykuppaan.

Vierailija
12/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa turistialueet ovat turvallisia, ja on helppo liikkua yksin. Paljon helpompaa kuin lapsilaumaa mukana raahaten, esimerkiksi. Näkemistä riittää vaikka kuinka, joten jos kiinnostaa, niin lähde.

Vierailija
13/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä kyllä matkustellut yksin aikaisemmin, mutta en itse kyllä lähtis minnekkään etelä-amerikkaan, liian vaarallista ( rikostilastot) vaikka se alue onkin niin suosittu.  E-Amerikka ei mua edes kiinnosta.

Esim. Köpiksessä ja Budabestissä olen käynyt useamminkin.

Nyki kyllä kiinostas, mutta onko siellä joku käynyt yksin?

vinkkejä?

ap

Vierailija
14/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla. Olen tosi turvallisuushakuinen ja herkästi ahdistuva matkoilla. En nauti matkustamisesta kovin paljon muutenkaan, harmittaa että olen tällainen arka nössö.

Vierailija
15/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on melkein paras tapa matkustaa. Voi mennä oman aikataulun mukaan, tutustuu uusiin ihmisiin ja saa lepäillä, milloin haluaa. Suosittelen!

Vierailija
16/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosuliin.

Vierailija
17/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskalla. Olen tosi turvallisuushakuinen ja herkästi ahdistuva matkoilla. En nauti matkustamisesta kovin paljon muutenkaan, harmittaa että olen tällainen arka nössö.

Muakin stressaa ja ahdistaa se itse matkustaminen, mutta rakastan nähdä ja kokea eri paikkoja, joten mieluiten teen niin, että menen jonnekin ja olen siellä vähintään viikkoja, jotta ehdin rauhoittua ja kaikessa rauhassa tutustua paikkoihin.