Miksi monet naiset pummivat miehiltä juomia baarissa?
Nykyäänhän naiset voivat itsekin tehdä töitä ja tienata omat ryyppyrahansa.
Kommentit (23)
Koska ne voi. Miehethän tämän mahdollistavat.
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Jetset naiset - ei omat fyrkat kulu :)
Minä tarjosin eilen naiselle baarissa ilman taka-ajatuksia. Oli vaan niin söpis muikkeli =)
Ja turhan mone miehet vonkaa baarissa, miksi?
On niitä munanroikottajiakin jotka pyytää naista tarjoamaan tuopin.
Itse vastaan, tietenkin, mutta pakollinen kastraatio kuuluu samaan hintaan.
etikettiin kuuluu tiputtaa ulostelääke juomaan ;)
t: lontoolainen pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne voi. Miehethän tämän mahdollistavat.
Tietenkin naisen käytöksen vika on oikeasti miehessä. Miehet on ihan kakkoja, ja ne aina syyllistää naisia, eix jeh sisko?
Yksi nainen tuli juttelemaan minulle ja ehdotti, että mennään tiskille. Minulla oli vielä juomaa, joten sanoin, että en vielä lähde. Juttelimme ja tuli puheeksi, että nainen oli unohtanut lompakkonsa kotiin ja kysyi, että voinko tarjota hänelle. No enpä tarjonnut ja jatkoin matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia naisia
No, sillä erotuksella että prostitoidulta saa rahalla, baarissa pummaavalta todennäköisesti ei saa vaikka kuinka monta drinksua maksaisit.
Mä pummaan naisilta juomia ja saan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia naisia
No, sillä erotuksella että prostitoidulta saa rahalla, baarissa pummaavalta todennäköisesti ei saa vaikka kuinka monta drinksua maksaisit.
Kuka tässä seksiin on viitannut?
En oo kyllä ikinä pummannut juomia, mutta outoja tarjouksia on kyllä tullut.
1. Mun kouraan on isketty baarissa pari kertaa 50 ja 100€ seteli kehoituksella mee ostaa jotain drinkkejä. Tämä Suomessa ja ihan aitoja ne setelit ensinäkemältä oli... kaupan kassalla kun niitä on tullut käsiteltyä opiskelijana. Kieltäydyin kuitenkin, kun mulla on varaa mennä baariin ihan omalla rahalla.
2. Joku on myös väkisin yrittänyt maksaa illalliseni (työmatkalla yksin syömässä). Maksoin itse pienen vänkäämisen jälkeen.
3. Joku random pukumies kadulla (Oslossa) ehdotti että mentäis shoppailee ja vinguttaa sen visaa. Vastaus oli jälleen "Ei kiitos!"
Tällainen käytös on mielestäni vain ja ainoastaan pröystäilyä!
(Ja olen ihan taviksen näköinen - ei voimakasta meikkiä, ei paljastavia vaatteita.)
Vierailija kirjoitti:
Ja turhan mone miehet vonkaa baarissa, miksi?
He haluavat antaa seksuaalista nautintoa naiselle. Epäitsekkäitä koijareita ovat.
Koska mä voin. Ei oo mun ongelma jos joku random tuhlaa rahansa muhun ja kuvittelee saavansa jotain vastapalveluksena.
En ole ikinä tarjonnut tuntemattomille naisille. Seura ei ole koskaan ollut sitä kiinni.
Koska eivät halua itse maksaa ja tyhmät miehet heille juomia tarjoavat.
En ole koskaan pyytänyt/pummannut keneltäkään. Jos on tarjottu, olen kiittänyt ja joko ottanut vastaan tai en, riippuen tilanteesta. Koko "tarjootko drinkin" tms. lausahdus on vaan niin vieras ettei tule ulos suusta. En myöskään tiedä yhtään ystävääni joka noin pystyisi sanomaan. Liikutaan vissiin eri piireissä.
Aina silloin tällöin baarissa tulee joku muikkeli juttelemaan, keskustelu menee aina suunnilleen näin:
- Moi, haluutsä tarjota mulle juotavaa?
- Emmä noin rumalle.
- ...
- Hyvää illanjatkoa sullekin!
Maksullisia naisia