Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden jälkeen

31.03.2006 |

Te, jotka olette lopettaneet tupakoinnin raskauduttuanne, kuinka olette selvinneet raskauden (imetyksen) jälkeen? Onko polttaminen alkanut uudelleen vai oletteko pysyneet savuttomina?

Itse lopetin plussattuani. Nyt vauva on 2,5 kk ja koko ajan on vain vaikeampaa ja vaikeampaa olla polttamatta. Mistähän tämä johtuu? Ei kai se enää nikotiiniriippuvuttakaan voi olla. Mikähän siis avuksi? Polttamaan en enää haluaisi ruveta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kuten jo raskaana ollessani arvelinkin, eli sorrun tupakkaan heti uudestaan, kun vain saan tilaisuuden. Vauva oli n. 6 kk kun lopetin imetyksen ja hetihän se tupakka tuli takaisin kuvioihin..mutta olen ylpeä itsestäni että pystyin olemaan savuttomana raskaus- ja imetysajan (tosin raskauden alkuvaiheessa poltin vielä vähän mutta luojan kiitos pääsin eroon!!). Tärkeintä mielestäni on, että ei polta raskaus- ja imetysaikana eikä sen jälkeen altista lasta passiiviselle tupakoinnille.

Vierailija
2/2 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden loppuajan.. en muista kuin kauan, mutta olin onnellinen että pääsin eroon siitä paskasta. mies lopetti myös ja päätettiin ettei meijän vauvan tarvi koskaan kotona haistaa tupakan hajua.

nyt lapsi on 2,5 kk ja tupakka on pikku hiljaa taas osa arkipäivää. se alkoi " yhdestä" tupakasta iltaisin ja tässä nyt ollaan.

just sanoin miehelle että nyt lopetetaan ennenku ehitään kunnolla alottaakkaan.

oon pettyny itteeni ja ite mun pitää tää asia korjata:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla