Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ihmisryhmää (ikä, sukupuoli jne.), jonka kanssa tulee ongelmia? Miksi?

Vierailija
13.07.2017 |

Ei sitten rasistisia juttuja. Onko selvä?

Mä olen huomannut, että usein keski-ikäisillä naisilla on jotain mua vastaan. Kaikki, jotka mua tuntuvat inhoavan, ovat juuri keski-ikäisiä naisia. Suurimman osan kanssa menee hyvin, mutta esim. töissä on pari yksilöä, joilta tulee jatkuvaa piikikästä kommenttia, ja jopa lievää kiusaamista, joskaan en ota mitään vakavasti (erään projektin selvä sabotoimisyritys oli kyllä hieman sillä rajalla, mutta kun en vaan sitten osannut siitäkään niin pahastua. Nauratti vain lähinnä). Olen nuori mies. Myönnän, että olen varmasti ärsyttävä sähköjänis. Tuppaan olemaan vähän hyperaktiivinen. Yleensä ihmisten kanssa menee hyvin, Kuitenkin joillain keski-ikäisillä ja sen hieman ylittäneillä naisilla on joskus jotain mua vastaan. Suurin osa on ok onneksi kuitenkin. Tuntuu, että nämä naiset joko tykkäävät musta paljon tai melkein vihaavat.

Itseäni vaan tavallaan surettaa, koska olisihan se mukavampaa, jos kaikilla olisi mahdollisimman hyvä olla. Yritän pysytellä poissa niiden jaloista, jotka ei oikein mun jutuille lämpene, ja olla sitten vain kohtelias ja ystävällinen, mutta tälläkin hetkellä eräällä naisella on jokin henkilökohtainen vendetta menossa. Pian hänkin kyllä huomaa, että olen aika immuuni sellaiselle, vaikka se kyllä pistää miettimään.

Itse ehkä suhtaudun näihin naisiin tajuamattani eri tavalla kuin muihin. Olen kai kasvatettu kunnioittamaan heitä eri tavalla kuin muita (vanhukset poislukien).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksististen ja sovinististen miesten kanssa tulee helposti ongelmia. Yleensä ne on jo vähän vanhempia, ns setämiehiä, jotka eivät ymmärrä pitää limaisia muka harmittomia kommentteja itsellään. Ärsyynnyn erittäin herkästi enkä sitten osaa pitää suutani kiinni ja varmasti naamasta näkyy ettei se seksistinen vitsi nyt naurata.

Ei sillä, menee yhtälailla hermot miehiä halventaviin kommentteihin, niitä vaan omalle kohdalle on sattunut harvemmin.

Vierailija
2/2 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksististen ja sovinististen miesten kanssa tulee helposti ongelmia. Yleensä ne on jo vähän vanhempia, ns setämiehiä, jotka eivät ymmärrä pitää limaisia muka harmittomia kommentteja itsellään. Ärsyynnyn erittäin herkästi enkä sitten osaa pitää suutani kiinni ja varmasti naamasta näkyy ettei se seksistinen vitsi nyt naurata.

Ei sillä, menee yhtälailla hermot miehiä halventaviin kommentteihin, niitä vaan omalle kohdalle on sattunut harvemmin.

Voin kuvitella. Tuo on jo oikeasti inhottavaa.

Jännä, että itse kammoan ihmisten lokeroimista, ja sitten teen tällaisen aloituksen. Jokainen taitaa inhota lokeroon joutumista, mutta sitten lokeroi aina jonkin verran muita. Tämä ihmisluonto... sitä ei vaan voi paeta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan