Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän tästä häpeästä?

Vierailija
13.07.2017 |

Nolottaa niin tajuttomasti. Erilaiset sattumusten seurauksena (en voi kertoa enempää, ettei minua tunnisteta), minulle sattui pissavahinko, aikuiselle ihmiselle. En ollut kännissä eikä mitään sellaista, mutta vessan löytäminen kesti liikaa ja lopputulos oli hirveä. Nyt en kehtaa enää koskaan poistua kotoa...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin meinasin tänään kusta housuun.

Ihan viime tipalla pääsin pöntölle ku kusi tuli väkisin.

Ei se varmastikaan muiden mielestä niin kamalaa ole, ihan luontaunen tarve kuitenkin.

Tai olisin aika ihmeissäni jos se jollekulle on ongelma että jonkun tarvii kusta 🤦🤦

N41

Vierailija
22/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeilystä pääsee kun tunnustaa tosiasiat ja kertoo ongelmasta avoimeksi. Naura itsellesi ja vaihda nimi Pissi-Liisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kävin itse eräällä ammattilaisella, ja ihmettelin odotellessani, että mistä nousee peeaskan haju... Huomasin jälkeenpäin, että olin astunut koiranpaskaan, josta lähti aivan järkyttävä, maksainen katku. Veikkaan, että liikkeen väki ajatteli, että asiakkaalla kurat housussa tmv. 

Vierailija
24/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävettävää. Muillekin on käynyt niin. On nähty toisten vahinkoja. Kukaan ei kuollut, kaikki hyvin ja pesukone laulamaan. Elämä jatkuu.

Vierailija
25/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ihan oikeasti.

Ketään ei lopulta kiinnosta. Älä ruoski itseäsi; sinäkin olet vain ihminen. Ei kukaan ole sua tuominnut.

Halaus. 

Vierailija
26/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan otat hetken aikaa ja annat häpeän tulla ja lyödä kunnolla yli. Sitten kun tuntuu, että olet hävennyt riittävästi, sanot, että nyt riittää ja jätät tämän häpeän taaksesi. Kyllä niitä uusia häpeän aiheita aikanaan lisää tulee. Onneksi vain häpeällä selviää monista asioista! Kukaan ei kuollut. 

Vierailija
27/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait paskan housusta?

Vierailija
28/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa niin täällä yksi joka on aikuisiällä paskonut housuunsa. Tuli vaan hillitön ripuli jota en kyennyt pidättämään eikä missään ollut julkisia vessoja puistoon ei kehdannut mennä valoisalla sontimaan. Paskat valu lahkeeseen n. 50 m ennen kotiovea. Naapurit tuli vielä vastaan juuri ovella ja haisin, no sille ripulipaskalle. 

Vierailija
29/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, onhan mullakin ollu vessahätä ja ei vessaa löytyny, niin lorottelin pitkin seiniä useiden ihmisten edessä. Yritä nyt päästä yli hyvä ihminen

Vierailija
30/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri (nainen) meni polkupyörällä torille ja päällä olivat valkoiset housut. Hoiteli toriasiat ja kävi jossain kaupassakin - tuli sitten kotiin ja valkoisten housujen takamus oli ihan paskassa. Kukaan ei ollut sanonut mitään ja naapuri muisti kyllä fillaroidessa pieraisseensa oikein kunnolla kun kuulosalla ei ollut ketään. Niin hysteerisesti sitten asiaa nauroimme yhdessä kuistilla kahvia juoden, että molemmilta meinasi mennä pissat housuun. Ap se helpottaa kun kerrot asiasta ihan avoimesti. Totuushan on se, että se joka sanoo ettei ole paskonut/kussut housuun, valehtelee ilmiselvästi. 

Vierailija
31/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kusluikkuja olette.

Vierailija
32/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hävettävää siinä on ? Itellä tulee kakat housuun usein. Arvataas, onko se mukavaa ? Ei ole. Varsinkaan, jos ei ole varahousuja mukana........aluksi tulee ripulia, sitten tavallista kovaa, sit taas ihan vettä..........ihme tämä asia. Mut mulla on laktoosi-intorelanssi, eli kaikki, mitä syön ja juon, on oltava täysin laktoosittomia aina. Ja mä käytän inkosuojia, niitä on monenlaisia, -kokoisia yms. Pisara-merkkiä käytän. Vaihdan sen joka ilta. Ne on halvimpia. Niitä on 28 kappaletta yhdessä paketissa. Kannattaa kokeilla. Ja sit voi myös katsoa, missä on lähin vessa, jos ei satu olemaan kotonaan, missä nyt luulisi jokaisella olevan oma vessa. Se on virtsankarkailua, ihan normaalia. Siitä kärsii useampi, kuin kukaan luuleekaan. 

Vierailija
33/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hävettävää ja niin tavallista. Vauva-palstalla jatkuu edelleen parikymmentä vuotta sitten aloitettu ketju "Noloin pierusi? Kampaamokatku..." Se on paitsi hauska myös lohduttava. Kannattaa lukea sitä. Saa perspektiiviä asioihin.

Vierailija
34/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liukastunut talvella katua ylittäessäni niin että täpötäysi virtsarakko tyhjeni kivasti samalla. Kotiin oli pakko mennä bussilla (seisten) kunhan olin kuivannut itseäni sen verran etten valunut. Ripulin kanssa selvisin autosta huoltoaseman ovelle mutta en vessaan asti. Jälkimmäinen ei onneksi ehkä näkynyt konkreettisesti ulospäin mutta kyllähän kaikki tajusi kun kipitin tuskainen irvistys naamalla pakarat pinkeinä täyden ruokasali läpi ja palasin kohta samaa reittiä tunikassa ilman housuja.

Eli tervetuloa kerhoon. Mutta jokaista liikuttaa vain omat häpeän aiheet. 

Vierailija
35/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustinkumi tulee yllätyksenä, on housussa ennen kuin ehtii pissaa sanoa.

Vierailija
36/37 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos hyvistä nauruista, tuli pissat housuun , oikeesti

Vierailija
37/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on toivoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä