Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri ei soittanut, vaikka piti

Vierailija
13.07.2017 |

TE-toimiston tiedoissani luki, että soittavat 12.7.2017.

Ei tullut soittoa, eikä ollut tiedoissani enää mitään mainintaa mahdollisesta yhteydenotosta - johtuu kai iästäni, olenhan jo 57 v.

Pitääkö tässä nyt varrota yhtä työkän soittoa joka hiivatin päivä, vaikka mitään merkintää soitosta ei enää ollut?

Mites muut?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys - meillä on liukuva työaika, ja kirjoitin edellisen viestini työmatkalla (omaa aikaa). Tällä hetkellä olen lounastunnilla (omaa aikaa). Eli tällä kertaa ei veronmaksajien rahoja tuhlattu :) Tämä on näkemistäni työpaikoista se, jossa kaikkein vähiten surffata omia asioita työajalla. Sellaiseen ei ole aikaa, ja lisäksi ihmiset suhtautuvat vastuullisesti työhönsä.

Asiakkaiden aggressioita ainakin tällä palstalla hieman ihmettelen. Asiantuntijat tekevät parhaansa niiden ohjeiden puitteissa mitä on annettu ja ainakin itse olen aina asiakkaan puolella ja yritän auttaa. Työssäjaksaminen kyllä hieman askarruttaa - olen uusi alalla ja työn arvostus, ihmisten asiaton käyttäytyminen ja kuran määrä on kyllä vähän yllättänyt. Jatkan kuitenkin positiivisella linjalla toistaiseksi :)

Ei ole ihme, jos puolin ja toisin tulee tyytymättömyyttä. Syy ei ole virkailijoiden eikä työttömien vaan jälleen kerran johtoportaassa. Henkilökuntaa ei ole lisätty tarpeeksi vaikka työttömyys rajähti käsiin. Olen itse yli vuoden kestäneen työttömyyden aikana käynyt nuutaman kerran työkkärissä henkilökohtaisesti kyselemässä kun soittoaikaani on muutettu ja olen aina saanut ystävällistä palvelua sekä vastaukset kysymyksiini. T.se 59v työtön

Vierailija
42/43 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työkkäriin ilmoitetaan nykyään vain yli kaksi viikkoa kestävät työsuhteet?

Itse teen paljon alle kaksi viikkoa kestaviä työpätkiä. Mistä työkkäri tietää teenkö ollenkaan lyhyempiä pätkiä, kun niitä ei pysty ilmoittamaan?

Voit ilmoittaa ne kassaan/Kelaan. Ei "haittaa" jos teet satunnaisia töitä, jos olet kuitenkin valmis vastaanottamaan kokoaikatyötä. Satunnaiset työpäivät omassa yrityksessä sen sijaan kiinnostavat työkkäriäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen n.30v, ja mulla ei ollut edes soittoaikaa missään. Edellisen kerran soitettuaan, yhteyshenkilö sanoi että soittelee hyvissä ajoin ennen kuin työnhaku menee umpeen. Kysyin silloin että milloin minun pitää alkaa soittelemaan sinne päin jollei puhelua kuulu, hän sanoi että ei tarvitse tehdä mitään, heiltä kyllä otetaan yhteyttä.

Heidän"yhteydenottonsa" tulikin sitten kelan kautta kirjeenä, jossa minulta oltiin evätty työmarkkinatuki, koska en ole uusinut työnhakua. Jännä että kykenivät lähettämään tuollaisen lausunnon kelalle, mutta eivät kyenneet soittamaan minulle. Olisipa kiva itsekin näin osapäivätyöläisenä olla tekemässä tuollaista hommaa jonka saa tehdä ihan miten sattuu, eikä tarvittse mitään vastuuta ottaa siitä että joku ihminen jää ilman rahaa, ja joutuu jättämäänvuokria rästiin jne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi