Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus rakastunut sairaaseen mieheen? Kerro tarinasi!

Vierailija
12.07.2017 |

Minulla on nyt sellainen tilanne, että ehdin ihastua syvästi mieheen ennen kuin sain tietää hänen todellisen luonteensa. Lopulta hän kertoi olevansa henkisesti sairas; mies, joka ei voi luottaa eikä rakastaa, ja tekisi minut vain surulliseksi.
Nyt haluaisin kuulla kokemuksianne, jotta tajuan, ettei kannata edes yrittää, kun lähtökohta on tämä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Sairastut itsekin. Olen jäänyt loukkoon sairaaseen ihmiseen ja se on kamalaa. Hetkittäin kaikki tuntuu täydelliseltä mutta sitten totuus iskee vasten kasvoja ja mikään ei ole sitä miltä vielä hetki sitten näytti. Tietenkin sitä haluaa antaa monta mahdollisuutta koska eihän sitä koskaan voi tietää. Mutta mikään ei muuta. Kierre on ikuinen. Sairastut vain entistä enemmän. Ja on vaikeampi päästää irti. Itse sekaannuin narsistiin jolla on myös mielenterveyssairauksia. Kaikki voi muuttua hetkessä.  Sinua rakastatetaan ja seuraavaksi vihataan. Sinut halutaan kokonana ja sitten halutaankin joku muu. Mitään ei voida luavata. Valtaa käytetään passiivisaggressiivisesti. Etene. Itse olen joutunut tilanteen vuoksi lääkärille ja turvautumaan lääkitykseen, ajautunut akoholismiin ja tullut tunnevammaiseksi. 

2/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joo hullun kanssa. Vanha kaveri jo ala-asteelta. Olin silloin jo ihastunut. Sitten 22 vuotiaana päätin napata hänet. Hän oli jo silloin sairaseläkkeellä. Demonijuttuja.

Vaan musta oli ihana ilmava mies. Huoleton. Herkkä ja ah komee. Sellanen luova tyyppi. Noh lähdin leikkiin mukaan. Olin itsekin aika epävakaa.... sain kuulla paljon hyvää itsestäni hänen suustaan. Hän näytti heti avoimesti tunteensa. Myös aika lapsekkaasti

Jotenkin niin ihanaa!

Jatkettiin kimpassa. Hän tuli mun luo eri kaupunkiin. Sitten me vaan dokattiin. Tuhkakupin tuhkaa lens kämpässä. Juotiin kaljaa suihkussa. Se kundi sotki naamansa hammastahnalla. Sitten pääsin töihin. Tajusin ettei me voida olla kimpassa. Tehtiin toisistamme vielä hullumpia. Hän soitteli mun perään ja kirjaimellisesti mongersi. Myöhemmin sain kuulla kaikenlaisia puukkohippajuttuja. Olis halunnut mut takas. En uskaltanut. Oltaisiin varmaan lopulta menty aina vaan pidemmälle. Onneks lopetettiin. Pään sisällä tapahtui ihmeellisiä asioita. Kohtasin ovia, joita en halunnutkaan avata.

Ystäväni on myös sairas mieleltään. Hyväntahtoinen päpättäjä. Hulluutta on niin monenlaista... suosittelisin olemaan varuillaan. Mut hullutkin kaipaa rakkautta. Toisaalta hän myös jo varoitti sinua. Mieti rahkeitasi ja elämääsi kunnolla. Pidä pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rakastuin sairaaseen mieheen. Tuntui, että kaikki kohtasi alkuunsa; loistava keskustelukumppani, yhteistä naurua, tahto olla yhdessä koko ajan.

Ensimmäinen kerta miehen otettua alkoa salaa (ihmettelin ruokajuomana olleen viinin vahvaa vaikutusta, kunnes löysin pullon väkeviä tyhjänä) muuttui luonne ja katse täysin. Mies puhui kovalla äänellä, haukkui minua, kehui omia taitojaan ja kuinka olisi päässyt töihin vaikka mihin maan ääriin (oli työtön omasta halustaan),haukkui exänsä.

Meni viikko hyvin ja taas toistui sama. Haukkui teinipoikani tulevaksi murhaajaksi, kun pelaa tietokonepelejä. Kuvioon tuli erolla uhkailu, pakkasi tavaransa ja häipyi. Eka kerralla itkin ja sanoi krokotiilinkyyneleiksi.

Tuo toistui vielä kahdesti ja sanoin, että mene. Aneli takaisin.

En saanut liikkua missään yksin ilman raportteja, töihin vei ja haki pois. Sain selville taustaa; käyttänyt naisten varoja, ulosotossa, alkon- ja läkäeväärinkäyttäjä. Löysin vahvoja psykoosilääkkeitäkin.

Hänen ei tarvinnut enää tehdä lähtöä, vaan heitin kirjaimellisesti ulos.

Perään tuli vielä lukuisia viestejä, joissa samassa lauseessa rakasti ja haukkui, ettet koskaan saa noin hyvää miestä.

Oikeasti, varottaisin tuosta ja vastaavista miehistä.  Jos arvostaa omaa elämäänsä ja terveyttään, ei se toteudu tuollaisen kanssa.

Vierailija
4/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, mitä olet valmis uhraamaan itsestäsi ja saatko ajastaan tarvitsemasi.Suhde tavallisen ja terveen ihmisen kanssa on ajoittain riittävän haasteellista, mutta sairaan kanssa eletään pitkälti hänen ehdoillaan.

Vierailija
5/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin yksin kuin sairaan miehen kanssa. Sairastut vähitellen itsekin.

Vierailija
6/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Mies ei itsekään halua suhdetta, koska tietää ettei pysty siihen. Hän tuntee itsensä, eikä halua että olen onneton hänen kanssaan. Surullista. :( En kuitenkaan halua uhrata omaa elämääni.

Ap

Vierailija
7/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaus tässä nyt vain mielen sairautta? Entä MS-tauti? Syöpä? Reuma? Colitis ulcerosa? Sairauksia, jotka vaikuttavat päuvittäiseen elämään ja sen laatuun?