Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro 10 faktaa itsestäsi?

Mies 36v.
12.07.2017 |

Tässä minun:

1. Olen aina ollut liian pieni, jo syntyessäni olin liian pieni raskausviikkoihin nähden, synnyin raskausviikolla 38 mutta olin kooltani noin viikolla 32 syntyneen sikiön kokoinen. Nykyäänkin olen selvästi pienikokoisempi kuin normaalikokoiset miehet ja ihmiset ihmettelevät usein selvästi, kun olen niin pieni.

2. Lapsena olisin halunnut leikkiä nukeilla ja koska siihen ei silloin 1980-luvulla ollut oikein mahdollisuutta, niin minulla on nykyään vauvanukke, jota hoidan salaa ollessani yksin.

3. Vaikka olen pienikokoinen (150cm/45kg), niin silti minulta ei koskaan kysytä papereita kun ostan vaikka K-18 elokuvia kirpputorilta. Ilmeisesti minun naamastani näkee, että olen aikuinen.

4. Olen luultavasti jollain tasolla heikkolahjainen, ainakin jossain asioissa.

5. Olen tiennyt noin 5-vuotiaasta lähtien olevani homo, vaikka sain vasta joskus ala-asteen lopulla tietää, että mitä se tarkoittaa. Tiesin kuitenkin jo 5-vuotiaana suunnilleen, että mitä on seksi ja jotenkin ajattelin, että haluaisin sitten "isona" ja aikuisena tehdä sitä miesten kanssa enkä naisten kanssa.

6. Olen kertonut homoudestani livenä vain yhdelle ihmiselle. En ole kertaakaan seurustellut tai harrastanut muuta seksiä kuin sooloseksiä. Sinkkuna oleminen ärsyttää minua, mutta ei se seksijuttu, koska nykyään en ole melkein yhtään kiinnostunut siitä.

7. Luin jo reilut 10-vuotiaana sellaisia kirjoja kuin Tuntematon sotilas, Sinuhe Egyptiläinen, Täällä Pohjantähden alla, Sadan vuoden yksinäisyys ja Kalle Päätalon kirjat.

8. Opin lukemaan 4-vuotiaana melkein itsestäni ja luin erityisesti lapsena melkein koko ajan.

9. Olen oppinut itsekseni melko paljon vieraita kieliä vain katselemalla ulkomaalaisia elokuvia ja televisiosarjoja. Opin vierasta kieltä jotainkin kummasti, kun seuraan vieraskielistä puhetta ja luen tekstityksen. Englannin kieltäkin olen oppinut paljon enemmän näin kuin mitä koulussa opin.

10. Haaveilen joskus pukeutuvani naisten vaatteisiin, en ole käynyt armeijaa, minulla ei ole autoa eikä ajokorttia ja haluaisin lemmikiksi mieluummin kissan kuin koiran. Silti olen mielestäni mies.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 suurikokoinen

2 Vanha

3 kovaääninen

4 herkkä

5 Äiti

6 mökkifani

7 Eläinrakas

8 Rikas

9 Sydänsairas

10 absolutisti

Vierailija
2/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakastun aivan liian lujaa ja se täyttää ajatukseni täysin. Lähes limerenssimäistä.

2. Mulla on erittäin hyvä itsetunto vaikka ihmiset kuvittelisivat käytöksestäni sen olevan normaali/jopa matalahko. Pidän itseäni poikkeavan hyvännäköisenä ja uskon olevani lahjakas.

3. En ole koskaan oppinut arvostamaan rahaa. "Se kasvaa puissa."

4. Tunnen empatiaa enemmän eläimiä kuin ihmisiä kohtaan. Olen yksi niistä jotka pelastaisi tasan tarkkaan oman lemmikkinsä palavasta talosta, entä tuntemattoman lapsen.

5. Olen hyvä manipuloimaan muita. En pidä tästä piirteestäni vaikka saankin siitä hyötyä osakseni.

6. Masturboin kohtuuttoman paljon vaikka seksiäkin on tarjolla.

7. Muistan lapsuudestani lähinnä häpeää aiheuttaneita tilanteita.

8. Minulla on anoreksian alkeet.

9. Minulla on estynyt ja epävakaa persoonallisuushäiriö, ja olen hypomaaninen. Näyttäytyvät lähinnä itselleni pääni sisällä, hallitsen ja hillitsen hyvin ulkoista olemistani ja käytöstäni.

10. Minulla oli 21-vuotiaana seksisuhde 54-vuotiaaseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kirppareilla muutenkaa kysellä papereita jonkun leffan takia :D ?

Vierailija
4/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokkee