Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olla yksin kotona.

Vierailija
12.07.2017 |

Olen 24 vuotias ja pelkään pimeää ja olla yksin kotona.
Pelkään myös yöllä vaikken olisi yksin kotona. Apua tähän pelkoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin jotka eivät halua tai voi olla yksin kotona. Kun lapset olivat pieniä ja mies joutui työn vuoksi matkustamaan, meillä oli yleensä joku sukulainen yöllä kylässä. Äityislomalla minulla oli nuori opiskelijatyttö päivisin kaverina, hänelle siis maksettiin palkkaa ja kaikki ruoka. En ole koskaan asunut edes yksin. Mökillekään en jää yksin. Yhteen aikaan oli lähitalosta toinen äiti aina seurana, ei hänkään halunnut olla yksin.Olen kaiketi muuten terve. Nyt olen jo isoäiti ja on lisää väkeä aina ympärillä. Olen ollut kuitenkin vakituisessa vaativassa työssä koko ajan. Meillä on myös muita tällaisia lähisukulaisia. Jos joutuisin vaikka olemaan joulun yksi, en tiedä miten kävisi. Lapsuuden vietin suuressa sukukartanossa, jossa oli ainakin aina 20 ihmistä.

2/2 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkäsin olla yksin kotona alle 30-vuotiaana lapsettomana.

Minulla oli epärealistisia pelkoja, että muka demoni voisi ilmestyä makuuhuoneeseen. Naurettavaa, mutta pelko vain tuli joka ilta.

Pelkoa ei ollut, kun minulla oli vakituinen työ ja säännölliset treenit,

eikä silloin kun olin pari vuotta naimisissa 23-25-vuotiaana.

Öiseen kauhuun auttoi (paitsi hyvä työpaikka), radion kuunteleminen ihan hiljaisella,

sekä yövalo.

Yhteen aikaan, kun moni kavereistani oli työtön,

jaoimme toisillemme kotiavaimet ja pyrimme yöpymäön aina jonkun luona yhdessä. Meidän frendeihin kuului kaksi naista ja kaksi miestä,

jotka eivät seurustelleet keskenään.

Pelkotilani menivät ohi lapsensaannin ja yli 30 vuoden iän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän