Vieläkö on lomaa jäljellä?
Kommentit (20)
Mulla on vielä tämä viikko ja sitten 14.8. alkaen vielä yksi viikko lomaa.
Tosi huonot säät oli nyt kahden viikon loman aikana :(
Vielä on kesää jäljellä -joku suomalainen bändi.
Kaksi ja puoli viikkoa takana, kokme ja puoli edessä. Kiitos kaupungin kapean mutta pitkän leivän.
Elokuussa alkaa. Perheelliset halusi heinäkuun.
Ei ole lomaa. :( Pätkätyöstä toiseen joudun menemään.
Tänään alkoi loma! Töihin seuraavan kerran 16.8. Nyt niitä uimarantakelejä, kiitos :)
Vielä olisi töitä huominen ja perjantai + kaksi seuraavaa viikkoa.
Viimeinen työpäivä on perjantaina 28.7. ja lähdemme kahden viikon reissuun sunnuntaina 30.7.
Eli jaksaa, jaksaa vielä vähän, kohta pääsee lomalle!
Vielä 8 viikkoa jäljellä. Ens viikolla alkaa ekat 2 viikkoa.
Tama ja ens viikko viela lapsilla koulua ja sitten lomaillaan. Suomeenkin ehditaan jossain vaiheessa. Jee!!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ja puoli viikkoa takana, kokme ja puoli edessä. Kiitos kaupungin kapean mutta pitkän leivän.
Kuusi viikkoa limaa? Itse ikäni kunnan hommissa ja viisi viikkoa kesällä oli maksimi mitä sai. Talkoovapaata lisäksi.
Mitta sinä halusitkin vain provota
Melkein 5vkoa jäljellä, toinen lomavko menossa.
Kuukauden päästä alkaa neljä viikkoa. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ja puoli viikkoa takana, kokme ja puoli edessä. Kiitos kaupungin kapean mutta pitkän leivän.Kuusi viikkoa limaa? Itse ikäni kunnan hommissa ja viisi viikkoa kesällä oli maksimi mitä sai. Talkoovapaata lisäksi.
No ei jokaikisessä kunnassa ole kaikki asiat samalla tavalla. Meillä suurin osa porukasta pitää 6 viikkoa kesällä ja näin on ollut koko mun työurani ajan eli 17 vuotta.
Itse olen ollut "pitkälomalainen" vasta 2 vuotta ja viime kesänä pidin elämäni ensimmäisen kerran 6 viikkoa yhtä soittoa. Tänä vuonna olin sitten ennen ja jälkeen juhannuksen yhteensä kaksi viikkoa, sitten pari viikkoa töissä ja nyt vielä neljä viikkoa.
Vielä on! Olen elokuun lomalla. Ihanaa lähteä lomalle, kun muut alkavat palailla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ja puoli viikkoa takana, kokme ja puoli edessä. Kiitos kaupungin kapean mutta pitkän leivän.Kuusi viikkoa limaa? Itse ikäni kunnan hommissa ja viisi viikkoa kesällä oli maksimi mitä sai. Talkoovapaata lisäksi.
En mittaile mitään limoja (sori, oli pakko). Ettekö te ihmiset oikolue tekstejänne?
Kannattaa valita huolella kuntatyönantajansa, niin voi saada hyvät (loma)etuudet. Tässäkin on vasta yhdet ikälisät mukana, vielä on edessä kahdet, jotka molemmat kasvattavat lomapäivien määrää. Ja tietysti talkoovapaata saa niin paljon kuin sielu sietää.
Tänään alkoi, seuraavat kolme viikkoa mökkeilyä, tuon muksut takaisin koulun alkuun ja syyskuun alusta vielä neljä viikkoa metsästystä, kalastusta ja eräilyä ihan itsekseen. Lokakuussa sitten viikon syysloma taas lasten kanssa mökillä ja loppuvuodesta kahdeksi viikoksi etelään muksujen kanssa. Helmikuussa pohjoiseen hiihtelemään, ja kyllä, lasten kanssa, sitten onkin aika odottaa omaa viikon kevätlomaa saaristossa, kunnes alkaa taas uusi kesäloma. Ja välillä, kun oikein alkaa lomailu kyllästyttämään, otan muutaman päivän irtiottoja kavereiden kanssa kaupunkilomilla eri puolilla eurooppaa.
Ihan palkollinen olen käsiteollisuusalalla, tosin tieto-taitotaso antaa erivapauksia muihin nähden, kuten palkkauskin, mikä mahdollistaa kahden esiteinikundin yh:n relailun.
On koko elokuu lomaa.
Paljon kaikkea kivaa tekemistä ja reissuja tiedossa :)
Koko loppukuu vielä :) kaks viikkoo jo takana.
Kuusi viikkoa takana, neljä viikkoa jäljellä.
Ens viikolla alkaa miehen isyys/kesäloma :) seitsemän viikkoa perheaikaa ja paras kesäaika toivottavasti vasta alkamassa :)
Vasta alkaa ens viikolla