Tajusin vasta nyt että tamponin naruhan kastuu kuseen kun käy kusella
Yäk, en oo miettinyt asiaa kummemmin ennen. Mitenkäs tämän asian voisi ratkaista? Ällöttää hautoa sitä kusista narua pikkuhousuissa.
Kommentit (16)
Minä haluaisin joskus vetää tamponin ulos naisen levittäessä haarat kunnolla.
Vedä se naru vapaalla kädelläsi taaksepäin, siis vaikka pakaroiden väliin. Virtsarakko on etupuolella. Anatomia.
Laitan käden takaapäin pitelemään narua taakse peräaukkoon päin, sitten lorottelun jälkeen otan toisella kädellä paperia ja kuivaan, edelleen narua takana pitäen jottei kusitipat kastelisi narua, lopuksi kuivaan vielä narun tyvestä, ettei varmasti jää märäksi.
Miksette laita sitä narua sinne sisään tamponin perään?
Minä vaihdan tamponin joka vessakäynnillä.
Silloin kun vieläpystyin käyttämään tamponia, nostin sen narun häppäreiden väliin pissatessa. Usein myös litistelin varmuudeksi paperin välissä...
Siis minä siirrän narun aina häppärien suojaan piiloon jo sillon kun tamponin asetan paikalleen..
Vierailija kirjoitti:
Siis minä siirrän narun aina häppärien suojaan piiloon jo sillon kun tamponin asetan paikalleen..
Häppäreiden suojaan piiloon, joihin sitä kusta kuitenkin leviää naisen epäsuoran pissasuihkun ansiosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksette laita sitä narua sinne sisään tamponin perään?
Häh, miksi alapeukut? :D
Ihan vilpittömästi kysyn, että miksi? Koska itse mieluummin laitan narun sisään, että se ei roiku pöntössä vessakäynneillä, eikä ole pissainen. Ja kivempi käydä saunassa/suihkussakin, kun ei roiku naru jalkojen välissä.
Itse kiinnitän tamppooninnaruun wunderbaumin hajun poistamiseksi.
Tämäkin ongelma ratkeaa käyttämällä kuukuppia :)
Ison ja pienen häpyhuulen väliin, nii ei kastu
Työnnä se naru pildeen,ei häiritse sitten.