Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet n. 3kymppiset naiset

Vierailija
12.07.2017 |

ovat niin passiivisaggressiivisia sen suhteen, että joku toinen nainen on saanut nuorena lapset? Olen akateeminen nuori äiti, enkä ainoa sellainen, mutta tasaisin väliajoin saan jonkinlaista kettuilua asiasta muilta, vertaisiltani lapsettomilta naisilta. Saatetaan esim. läsnäollessani puhua kovaan ääneen siitä, että itse ei ikinä haluaisi nuorena lapsia. Ja nämä ihmiset eivät ole veloja vaan epäilen, että moni jopa haluaisi jo lapsen, mutta mies ei ole opinnoista valmis tmv.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintani tehdä lapset nuorena siis saa aikaan tunteita lapsia ehkä itsekin toivovissa, lapsettomissa ikäisissäni naisissa. Se, miten suuren reaktion se joissain näköjään aiheuttaa, kummastuttaa lähinnä. Ap

Vierailija
2/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa eri asioita kuin sinä, se ei ole aggressiivista. Jokainen tekee omat valintansa. Ollaan tyytyväisiä, että Suomessa nainen saa valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa eri asioita kuin sinä, se ei ole aggressiivista. Jokainen tekee omat valintansa. Ollaan tyytyväisiä, että Suomessa nainen saa valita.

Tunnistan kyllä ihmisen, joka on asiansa kanssa sujut ja ihmisen, joka on passiivisaggressiivinen. Minulla ei ole mitään ongelmaa vaikkapa velojen kanssa (puolet kavereista sellaisia), mutta kyllä sen piikitteleväisyyden ja samalla jopa katkeran uteliaisuuden toisen ratkaisuja kohtaan huomaa esim. työpaikalla. Ap

Vierailija
4/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinusta loistaa, että olet mielestäsi parempi ihminen, kun hankit lapset nuorena ja se on ainoa oikea tapa elää

Vierailija
5/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisia ärsyttäää kun on prinsessa harhaillut 10 vuotta ja huomaa ettå ei miehet halua sellaisia naisia.

True story

Vierailija
6/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samaa. Luulen, että jotkut kadehtii sitä, että joku uskaltaa ja asiat vielä sujuvat hyvin lasten kanssa ja muutenkin. Eniten ratkaisuani kyseenalaistavat olivat suunnitelleet kaiken: ensin opiskelu, eteneminen uralla, hyvä asema työssä, hyvä mies, naimisiin ja oman talon osto. Vaikka on ollut kova vauvakuume, pitää ensin olla sitä, tätä ja tuota. Mutta valitettavasti suunnitelma ei aina toteudu, esim yhdelle ystävistä tuli ero ja kun toinen aloitti 34-vuotiaana vihdoin lapsen yrittämisen, se ei onnistunutkaan (nyt 2v yritystä ja hoitoja, toivottavasti tärppää pian).

Vierailija
7/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorta äitiä on paheksuttu niin kauan kuin muistan. Itse sain esikoiseni juuri täytettyäni 21v, ilman ammattikoulutusta. Jäi ainoaksi, täyttää ensi vuonna 18v.

Opiskelin lapsen ollessa pieni terveyden- ja sairaanhoitajaksi yksinhuoltajana. Lapsen isä kuoli nopeasti verisyöpään, ei ehtinyt nähdä lastansa. Elämä on.

Vierailija
8/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti tyytyväinen ratkaisuusi, niin moiset menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Omassa "akateemisessa porukassa" on kaksi äitiä. Toinen aina suureen ääneen taivastelee laillasi ja toisen perheeseen lapsi sujahti kuin sukka, ja samoin onnellisesti myös kaveriporukkaamme. Toisen kanssa ei jaksa, kun on kaltaisesi vatvoja. Raskas.

Vierailija
9/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti tyytyväinen ratkaisuusi, niin moiset menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Omassa "akateemisessa porukassa" on kaksi äitiä. Toinen aina suureen ääneen taivastelee laillasi ja toisen perheeseen lapsi sujahti kuin sukka, ja samoin onnellisesti myös kaveriporukkaamme. Toisen kanssa ei jaksa, kun on kaltaisesi vatvoja. Raskas.

Ystävyyteen ei kuulu toisen piikittely tai ilkeämielinen vihjailu.

Vierailija
10/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tää minä minä minä... Eikä se, että elis elämäänsä! Ap, miks sulla on noin paha olla?

Vierailija
11/11 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tää minä minä minä... Eikä se, että elis elämäänsä! Ap, miks sulla on noin paha olla?

Taidat itse olla pinnallinen suorasukainen ihminen, joka tykkää "sanoa suoraan" ja loukata toisia? Ja jos joku pohtii asioita ja ihmettelee saamaansa kohtelua, on ihminen raskas vatvoja, jolla on paha olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän