Onko teillä aamulla herätessä vessahätä?
Itellä ei melkein ikinä ole.
Tai rakossa on kyllä virtsaa, mutta tarvetta ei ole.
En edes käy yöllä vesssassa.
Kommentit (33)
Nuorempana saatoin käydä iltapäivällä vasta vessassa, paras saamani tulos oli 2l. Ja on muuten totta!
Mutta näin keski-iässä on pakko, joskus yölläkin, heti herätessä.
Nykyään toimii toi toinenkin puoli aika kellon tarkkaan eli suolen tyhjennys myös aamuisin.
Ei ole pakottava tarve, mutta yleensä tulee käytyä vessassa heräämisen jälkeen ja sen jälkeen menen suihkuun.
Riippuu paljon olen illalla juonut. Usein juon uutisten aikaan 3-5 dl teetä, ja aamulla on hätä. Jos tee jää välistä, niin ei ole hätä. En käy yöllä vessassa yleensä.
Sitten olen huomannut, että jos olen peloissani, niin minulla on kamala hätä koko ajan. Ja pissaa tulee vaikken joisikaan.
On pakottava tarve. Joudun laittamaan pienen vaipan jo sängyssä, kun en pysty pidättämään vessaan asti. Jos käyn aamuyöllä, niin silloin ei tarvitse. N52
On aina, usein on pakko hypätä heti vessaan. Pissaa vaan tulee ja tulee :D Silloin jos olen yöllä käynyt pissalla ei aamulla luonnollisesti tule niin paljon. Juon runsaasti vettä pitkin päivää.
Kyllä kusettaa niin vietävästi että on pakko nuusta ylös.
On, koska juon paljon.
Ehkä pissa kertyy sinulla päähän?
Totta hitossa on. Vatsa toimii kuin kello, paskon pöntön aamuisin melkein tukkoon. En harrasta kusimäärän mittailua, mutta hartaasti lorotan. M46
Mä ravaan vessassa pitkin yötä ja aamulla viimein herään taas kamalaan pissahätään. Miten sitä riittääkin noin paljon? Olen kylläkin nyt raskaana ja siksi moinen vessassa ravailu, mutta normaalistikin käyn usein ainakin kerran yössä vessassa ja aamulla on aina kamala hätä.
Kyllä on pieni rakko jos 0.5l tulee ja jo kauhea hätä. ei ole hätä aamulla eikä tarvitse yöllä kusta. Aamukahvien (pari isoa mukia) jälkeen vasta tyhjentämään. Kyllä nyt litra tulee helposti.
Kyllä just pissialueella, hätä yleensä on.
On, jos en ole yöllä käynyt vessassa. En pysty myöskään nukkumaan jos on vähänkin pissahätä.
Kyllä ja yleensä ihan hirveä hätä niinkuin tänään heräsin siihen kun rakkoon ihan sattu ja tuntu et tulee iha väkisin ulos jos en mee vessaan.. hetken yritin pinnistellä mut pakko oli nousta vessaan ja lorotin varmaa 2min putkee... Onko muilla aamusin jos kova hätä ni tuntuu et pissan tulo ei lopu millään jatkuu ja jatkuu vain?
Yleensä on pakko mennä heti vessaan. En herää kesken yötä pissalle vielä onneksi, joskus on kyllä pitänyt nukkumaan mentyäni palata käymään vessassa vielä kerran.
Juon päivän aikana 4-5 kuppia yrttiteetä ja vihreää teetä ja muuten litran verran vettä.
Aina on aamulla hätä meinaten tulla housuun jo ennen kuin vessaan ehtii ja yölläkin tulee rampattua 2-3 kertaa vessassa. En pysty olemaan ilalla juomatta, hörppien vettä yölläkin.
Mulla melkeen joka aamu et tulee runsaasti pissaa
Mulla jos tulee yöllä pissahätä niin yritän vaan nukahtaa uudestaan ja mennä aamulla ku ei millään yöllä jaksais mennä mut jos meinaa jo housuun tulla ni sit pakko mennä
Käyn yöllä 1-2 kertaa vessassa ja silti on hätä aamulla.
Tuleeko sulla paljon pissaa kerralla?
On. Piti kerran mitata aamu virtsanmäärä n. Tuli n. 5 dl