Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin kuin pääsinkin eroon tästä upeasta miehestä

Vierailija
12.07.2017 |

Eli tätä nykyä voisin kai kutsua häntä exäksi :)

26-vuotias nuori mies. Seksi ei kiinnostanut kuin joskus ja jouluna, kärsi myös erektiovaikeuksista joiden syyksi paljastui kuukausien kuluttua lääkitys, jonka aloittamisesta hän ei ollut viitsinyt minulle kertoa (vaikka asuimme avoliitossa).

Rakastaa nettipokeria ja aivan parasta hänen mielestään on pelata nettipokeria ja samalla imuttaa jallukossua.

Tyhmä kuin saapas - tässä esimerkki; tuuletin Ikean sohvatyynyjä, hän haki ne ulkoa takaisin ja kasasi sillä tavalla, että selkänojan reunapalat olivat limittäin ja keskimmäinen pala oli toisessa reunassa :'D Ihmetteli tosissaan, että miksei nämä palat sovi ja päätyi sitten asettelemaan ne näin.

Puhuu toisinaan itsestään 3. persoonassa lässyttäen..

Käy kavereiden ja vanhempiensa luona päivittäin, ostelee netistä turhakkeita, mitä milloinkin ja varmaan turha mainita, on peeaa. Joten käytti minua hyväkseen taloudellisesti (asui ilmaiseksi, maksatti ostoksiaan minulla, "unohti" lainanneensa rahaa, jne.)

Voi luoja, ONNEKSI hän ei enää kuulu elämääni <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin melkein sanoa, että tuo mies on muuttanut luokseni (pl., ettei täällä majaileva juo alkoholia ollenkaan)

Vierailija
2/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sen sian jättämisestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulitte muuttaneeksi yhteen?

Etkö pidä itseäsikin vähän tyhmänä, kun tuollaiseen haksahdit?

Vierailija
4/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Nyt on vielä keskikesä, voit viettää rentoja päiviä vapaana ilman pelkoa siitä, että mies vie rahat ja sotkee kodin.

Vierailija
5/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallukossua? Aika äijä.

Vierailija
6/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla ikävä miestä kun piti hänestä avautua mammapalstalle. Kyllä se siitä <3

Vierailija
7/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulitte muuttaneeksi yhteen?

Etkö pidä itseäsikin vähän tyhmänä, kun tuollaiseen haksahdit?

En pidä itseäni tyhmänä, ehkä hieman epätoivoisena kylläkin :) Olin ollut pitkään sinkkuna (5 vuotta) ja ajattelin, että minun täytyy jo löytää mies. No, ok, onhan tuo vähän tyhmää. 

Puolustuksekseni voin sanoa, että hän oli oikein herttainen, mukava ja hauska tavatessamme. Aika pian alkoi näitä piirteitä ilmetä tosin - pummaamista, minun rahoilla maksattamista, lapsellista käytöstä jne. Mutta ajattelin, että olihan hänessä hyvääkin. Sitten, kun tuli tämä erektio-ongelma vielä kuvioihin (jo olemassa olevien seksuaaliestojen päälle) alkoi lopullinen alamäki. Kun sitten sain tietää, että häiriöt johtuvat siitä, että hän on saanut paniikkihäiriödiagnoosin ja siihen lääkityksen, eikä kertonut koko asiasta minulle mitään niin totesin, että ovi on tuolla. 

Ai niin ja vielä yksi hohdokas yksityiskohta; mies ei halunnut matkustaa mihinkään, kotikaupungissa on hänestä niin kivaa. Seuraa aktiivisesti erästä urheilulajia, jonka kauden aikana (n. 9kk vuodesta) ei voinut lähteä minnekään ja sitten oli muita syitä myös. 

Vierailija
8/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jallukossua? Aika äijä.

Jallukolaa siis :'D Ja ilman jäitä, hyi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi