Tiuskin ärsyttävälle työkaverille vaikka tarkoittaa hyvää :(
Tällä henkilöllä on mielipide AIVAN joka asiaan vaikkei kukaan juuri koskaan kysy. Läpi paistaa että luulee olevansa avulias ja tärkeä, ehkei sitten arjessa saa kokea moista.. Monesti olen yrittänyt kauniisti ilmaista että osaan kyllä työni, kiitos vain. Nyt pääsi ärähdys.
Olin juuri teutaroinut asiakkaan renaavan apuvälineen kanssa itseni aivan hikeen, tilanteen setvittyäni ehdin huokaista puolikkaan kun alkaa : Eikö tuo olisi.. Pitäisikö kuitenkin.. Entä jos.. Äyskähdin että kun hänellä on näkemys kaikesta niin eikö silloin voi hoitaa nämä asiat omin käsin ja lopettaa ainaisen natkuttamisen? Lärvi meni kerrasta umpeen ja nyt mulla on morkkis!! Hän ei ole ilkeä, vain rasittava. Työssämme on oltava vaaratilanteiden varalta aina joku vähintään kuuloetäisyydellä ja harvassa ovat päivät ilman tilanteita joissa yksi käsipari ei riitä. Tämänkin vuoksi koetan jotenkin toimeentua kanssaan, 8h/pvää on pitkä aika murjottaa eikä moinen kiinnosta muutenkaan. Katselen kyllä sivusilmällä muita työpaikkoja..
En oikeastaan hae mitään vastausta tähän, elämässä täytyy sietää paljon epämieluisimpiakin asioita, halusin vain avautua :D Kohtalotovereita?
Kommentit (4)
Nyt kipinkapin pyytämään työkaverilta anteeksi. Reilusti vaan sanot että anteeksi äskeinen, minua harmitti niin vietävästi kun ongelman ratkaiseminen kesti niin kauan ja tuntui hankalalta. Työkaveri varmasti arvostaa anteeksipyyntöäsi, toisaalta hän luultavasti muistaa ainakin hetken, että sinä et välitä niin kympillä hänen hyvää tarkoittavista neuvoistaan.
Jatkettakoon vielä ettei tuo äyskähdys vaikuttanut mitään pidemmälle.. Kotkotus jatkui 10min päästä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipinkapin pyytämään työkaverilta anteeksi. Reilusti vaan sanot että anteeksi äskeinen, minua harmitti niin vietävästi kun ongelman ratkaiseminen kesti niin kauan ja tuntui hankalalta. Työkaveri varmasti arvostaa anteeksipyyntöäsi, toisaalta hän luultavasti muistaa ainakin hetken, että sinä et välitä niin kympillä hänen hyvää tarkoittavista neuvoistaan.
Juu pahoittelin ja jutustelin hetken mukaviakin. Olisi jäänyt muuten vaivaamaan.
Ap
Pahoittelut virheistä, autocorrect..
Ap