Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon palautus? "Yhtä tilausta kohden voit käyttää vain yhden ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautuskortin."

Vierailija
12.07.2017 |

Jos tilaan 2 tuotetta, joista palautan heti toisen, koska tiedän välittömästi tuotteen nähdessäni, että se ei ole sopiva, mutta toinen tuote vaikuttaa siltä, että haluan pitää sen, mutta tulenkin toisiin ajatuksiin ja haluankin palauttaa myös sen, niin eikö palauttaminen ole mahdollista? Jos kerran yhtä tilausta kohden saa käyttää vain yhden palautuskortin. Vai ymmärsinkö tuon jotenkin väärin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaan 2 tuotetta, joista palautan heti toisen, koska tiedän välittömästi tuotteen nähdessäni, että se ei ole sopiva, mutta toinen tuote vaikuttaa siltä, että haluan pitää sen, mutta tulenkin toisiin ajatuksiin ja haluankin palauttaa myös sen, niin eikö palauttaminen ole mahdollista? Jos kerran yhtä tilausta kohden saa käyttää vain yhden palautuskortin. Vai ymmärsinkö tuon jotenkin väärin?

Saat palauttaa myös toisen tuotteen, mutta maksat palautuksesta aiheutuvat kustannukset itse.

Vierailija
2/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai senkin voi palauttaa, mutta omalla kustannuksella. ...Vain yhden ilmaisen palautuskortin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä palauta sitä yhtä heti. Vaan vasta sitten kun tiedät palautatko sen toisenkin samassa. Kalliiksi tulisi myyjälle jos niitä yksitellen palautettaisiin. Voit tietysti maksaa itse toisen palautuksen. Ei kaikkea voi ilmaiseksi vaatia.

Vierailija
4/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, palauta se ensimmäinenkin vasta sitten kun olet saanut päätetyksi, palautatko sen toisenkin vai pidätkö. Miksi ne yksitellen pitäisi palauttaa?

Myyjän kannalta on selvää, että jos tilaat vaikka 10 tavaraa, niin kalliiksi tulisi, jos ostaja keksii alkaa palauttamaan niitä yksitellen myyjän laskuun sitä mukaa kun saa päätettyä ottaako vai jättääkö.

Vierailija
5/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Olisi pitänyt päättää hyvissä ajoin, mutta haluan hoitaa kaiken aina niin nopeasti pois alta. Tässä tapauksessa ei olisi pitänyt hätäillä. Paljonko tuo palauttaminen sitten maksaa, onko kellään tietoa?

Ap

Vierailija
6/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vaadi, että minun pitäisi saada ilmaiseksi palauttaa, vaan haluan tietää onko palauttaminen enää mahdollista. Sitähän minä kysyinkin :)

Ap

Vierailija
7/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se maksaa sen mitä postittaminen maksaa. Ei ne siitä mitään ekstraa peri.

Vierailija
8/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit aiheesta kaksi aloitusta?

Vierailija
9/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne kengät erikseen jossain facessa. Pääset helpommalla.

Vierailija
10/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ilkeitä kommentteja. Sen olen oppinut, että täällä ei kannata tehdä aloitusta, jossa ilmenisi se, että on tehnyt virheen.

Vierailija
11/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto. Olisi pitänyt päättää hyvissä ajoin, mutta haluan hoitaa kaiken aina niin nopeasti pois alta. Tässä tapauksessa ei olisi pitänyt hätäillä. Paljonko tuo palauttaminen sitten maksaa, onko kellään tietoa?

Ap

Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi?

Maksuton asiakaspalvelu (arkisin klo 8–18)

Vierailija
12/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata kysellä tyhmiä.

Vierailija
13/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mistä te keksitte, että mua vaivaisi se, että maksaako palautus, kun mua todellakin vaivasi vain se, onko palautus enää ollenkaan mahdollista. Tottakai mä maksan ne palautuskulut, kun kyseessä on kuitenkin kallis tuote, jonka käyttämättä jääminen tulisi kuitenkin kalliimmaksi kuin tuo palautuksen maksu. Ootte aika hupsuja. Tottakai pitäisin tuotteen, jos se maksaisi 10 e, mutta kun kyseessä on vähän päälle 100 euron tuote, niin mieluummin minä maksan sen palauttamisesta kuin pitäisin sen ja menettäisin huomattavasti enemmän rahaa.

Ap

Vierailija
14/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harkitsematonta ajatella ensin yli sadan euron kengistä että pitää ne mutta parin päivän päästä ei haluakaan pitää niitä. Oletpa outo. Soita sinne aspaan vai etkö uskalla

Vierailija
15/15 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te keksitte kengät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi