Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandolle palauttamisesta kysymys! Voiko palauttamiseen käyttää minkä tahansa tilauksen mukana tullutta palautuskorttia?

Vierailija
12.07.2017 |

Eli esimerkki: Tilaan Zalandolta paidan, jota en aio palauttaa. Paidan mukana tullut palautuskortti jää siis käyttämättä. Toisen tilauksen, esim. kenkien palautuskorttia ei enää ole (esim. se on kadonnut), mutta haluaisin palauttaa kyseiset kengät. Voinko käyttää paidan palautuskorttia kenkien palauttamiseen? Mietin että onko nuo palautustarrat jotenkin yhteydessä niihin tuotteisiin jolloin voisin palauttaa vain sillä palautuskortilla, mikä on tullut sen saman tilauksen mukana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nyt kyseessä kaksi eri zalandon tilausta? Jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
2/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nyt kyseessä kaksi eri zalandon tilausta? Jäi vähän epäselväksi.

Kyllä, paita ja kengät tilattu siis erikseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän joudut sinne etukäteen ilmoittamaan mitä palautat ja samalla sieltä saa printattua sen palautuslapun.

Muuten voisi käyttääkin, mutta se seurantanumero skannataan ja saattaa aiheuttaa hämminkiä tilauksissa, jos niissä on jotakin epäselvää (näin kuvittelisin).

Vierailija
4/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tulosta netistä oikean tilauksen uutta palautuskorttia?

Vierailija
5/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selvennän, että ne on yhteyksissä tilauksiin, mutta tuskin se muuten haittaa kuin siinä tapauksessa, että palautuksesi jää jonnekin matkalle.

t: 3

Vierailija
6/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan Zalandon tilauksissa ole palautuskorttia. Teen netissä palautusilmoituksen ja vien paketin sinne mistä sen hain, kunhan olen liimannut muakana tulleen esitäytetyn palautustarran paketin kylkeen. Siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän joudut sinne etukäteen ilmoittamaan mitä palautat ja samalla sieltä saa printattua sen palautuslapun.

Muuten voisi käyttääkin, mutta se seurantanumero skannataan ja saattaa aiheuttaa hämminkiä tilauksissa, jos niissä on jotakin epäselvää (näin kuvittelisin).

Tässähän se ongelma onkin, kun en omista tulostinta.

Toki voin pyytää, että Zalando lähettää minulle postitse uuden palautusilmoituksen ja sen paketin päälle laitettavan osoitelapun, mutta ajattelin vaan, voisiko käydä päinsä, että käytän jonkun toisesta tilauksesta käyttämättä jääneen palautustarran. Kun en tosissaan tiedä, onko ne palautustarrat yhteydessä tuotteisiin. Ilmeisesti, sillä niissähän on ne viivakoodit.

Ap

Vierailija
8/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan Zalandon tilauksissa ole palautuskorttia. Teen netissä palautusilmoituksen ja vien paketin sinne mistä sen hain, kunhan olen liimannut muakana tulleen esitäytetyn palautustarran paketin kylkeen. Siinäpä se.

No kun tässä kävi niin, että tilasin kenkien kanssa yhden toisenkin tuotteen, eli tilaus sisälsi 2 tuotetta. Palautin sen toisen tuotteen, joten menetin sen tilauksen mukana tulleen palautustarran. Olisin toki voinut palauttaa nuo kaksi tilaamaani tuotetta samaan aikaan jolloin se yksi palautustarra olisi riittänyt, mutta tulinkin toisiin ajatuksiin ja haluaisinkin nyt palauttaa ne kengät. Palautustarraa vaan ei enää ole, kun se meni siihen toisen tuotteen palautukseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän joudut sinne etukäteen ilmoittamaan mitä palautat ja samalla sieltä saa printattua sen palautuslapun.

Muuten voisi käyttääkin, mutta se seurantanumero skannataan ja saattaa aiheuttaa hämminkiä tilauksissa, jos niissä on jotakin epäselvää (näin kuvittelisin).

Tässähän se ongelma onkin, kun en omista tulostinta.

Toki voin pyytää, että Zalando lähettää minulle postitse uuden palautusilmoituksen ja sen paketin päälle laitettavan osoitelapun, mutta ajattelin vaan, voisiko käydä päinsä, että käytän jonkun toisesta tilauksesta käyttämättä jääneen palautustarran. Kun en tosissaan tiedä, onko ne palautustarrat yhteydessä tuotteisiin. Ilmeisesti, sillä niissähän on ne viivakoodit.

Ap

Kyllä ne on yhteyksissä tilauksiin, mutta sitä en tiedä miten tarkkaa se on niiden kanssa.

Sen olen oppinut, että Postin Smart-lokeroihin ei kannata palauttaa toisen asiakkaan pakettia.

Vierailija
10/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos ilmoitat sinne etukäteen mitä palautat, niin kaipa ne osaa ne yhdistää oikeisiin tilauksiin siitä huolimatta, mitä on skannattu järjestelmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautus kannattaa tehdä Zalandon nettisivuilla, ei tarvitse täyttää korttia.

Kirjaudu sisään, valitse tilaus eli kengät ja paina kohtaa "pslauta tuotteita tästä tilauksesta". Sitten laitat siihen tiedon ja tallenna.

Sitten viet vain paketin (palautustarra päällä) takaisin ja muista ottaa kuitti palautuksesta.

Vierailija
12/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä en ala säätämään vaan pyydän, että toimittavat minulle postitse ne uudet lippulappuset.

:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan Zalandon tilauksissa ole palautuskorttia. Teen netissä palautusilmoituksen ja vien paketin sinne mistä sen hain, kunhan olen liimannut muakana tulleen esitäytetyn palautustarran paketin kylkeen. Siinäpä se.

No kun tässä kävi niin, että tilasin kenkien kanssa yhden toisenkin tuotteen, eli tilaus sisälsi 2 tuotetta. Palautin sen toisen tuotteen, joten menetin sen tilauksen mukana tulleen palautustarran. Olisin toki voinut palauttaa nuo kaksi tilaamaani tuotetta samaan aikaan jolloin se yksi palautustarra olisi riittänyt, mutta tulinkin toisiin ajatuksiin ja haluaisinkin nyt palauttaa ne kengät. Palautustarraa vaan ei enää ole, kun se meni siihen toisen tuotteen palautukseen.

Ap

Aika olennaisen tiedon jätit aloituksesta pois ja hyvät ohjeet kirjoitin aiemmin. Olkaa rehellisiä kun kysytte neuvoa!

Soita sinne ja kysy mitä tehdään.

Vierailija
14/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää voi niitä kenkiä palauttaa jos on jo kuukausi mennyt