Naisystävä loukkaantui, kun puhuin unissani
Olin kuulemma yöllä sanonut häntä rumaksi ja selittänyt, että lähden panemaan exääni. Olin ollut puoliunessa ja havahduin naisen itkuisuuteen, en kuitenkaan päässyt vireystilaan ja sovin että jutellaan aamulla.
No eipä tuosta kamalasti puhuttavaa ollut. En tarkoittanut sitä, en minä päätä mitä unia näen ja mitä satun möläyttämään jos kerran puhun unissani. Toisaalta ymmärrän miksi häntä harmittaa, petin häntä exän kanssa ja sitä puitiin silloin pitkään, luottamus lähti verkkaisesti rullaamaan vasta tänä vuonna.
Hän oli koko päivän loukkaantunut ja surullinen varsinkin illalla, aamulla lähti töihin etuajassa sanomatta mitään.
Mitäs tässä pitäisi nyt tehdä? Ei kannata pyytää anteeksi, kun en ole tehnyt mitään. En minä ole vastuussa siitä mitä puhun unissani, enkä voi loppuelämääni pyydellä anteeksi mitä milloinkin itsestäni riippumatonta.
Kommentit (7)
Niinhän se on, että et ole viime yönä tehnyt mitään. Mutta kun mainitsit tuon pettämisen, niin ymmärrän nyt puolison loukkaantumisen. Yölliset puheet on iskenyt arkaan paikkaan, ja vaikka et niitä tietoisesti valinnut. Sinuna olisin nöyrää poikaa. Pettäminen muuttaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka eroaisitte ja lähtisit panemaan exääsi.
Jonkun unen takia vai? Exä oli tyhmä ja ilkeä ja seksikin oli huonoa. Tämän nykyisen vien mielelläni avioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun unen takia vai? Exä oli tyhmä ja ilkeä ja seksikin oli huonoa. Tämän nykyisen vien mielelläni avioon.
No sano tuo nyksällesi. Luultavasti auttaa ainakin vähän. Välillä itseäkin pelottaa kun joskus unissani paneskelen julkkisihastukseni kanssa, josta mies on vähän mustis.. Mitä jos tulee puhuttua? Tiedän olevani kova puhumaan unissani, sitä tapahtuu lähes joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että et ole viime yönä tehnyt mitään. Mutta kun mainitsit tuon pettämisen, niin ymmärrän nyt puolison loukkaantumisen. Yölliset puheet on iskenyt arkaan paikkaan, ja vaikka et niitä tietoisesti valinnut. Sinuna olisin nöyrää poikaa. Pettäminen muuttaa kaiken.
Miten sitä sitten pitäisi nöyristellä ja miten pitkään? Olemme molemmat nähneet paljon vaivaa tuon syrjähypyn jälkeen ja nainen vieläkin oireilee välillä. Nyt on ollut pitkä hyvä kausi enkä jaksaisi ottaa takapakkia pelkän unen takia. Pari vuotta sitten sain pyydellä anteeksi ja rauhoitella, kun olin käynyt töiden jälkeen kahvilla ilman häntä tai kun kaverin sisko lähetti minulle kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi totta, et olisi pettänyt nyksää eksän kanssa.
No tuo käyttäytyminen kertoo kuulijalle mitä oikeasti olet hänestä mieltä, pidät häntä rumana vaikka varmaa tajuissasi ollessasi väität muuta, etkä ole päässyt yli exäsyäsi vaan haluaisit pettää uudelleen. Ei tässä mitää oikotietä onneen ole jolla omat valheellisesti väittämät jutut paljastuvat höpöhöpö jutuiksi.