Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pattitilanteessa... saisinko neuvoja...

Vierailija
31.03.2006 |

olemme mieheni kanssa nyt ihan solmussa. tuntuu,että puhumme täysin eri kieltä.

tämän lisäksi minulla on pelkoneurooseja,niitä ei ole tutkittu,mutta mitä muutakaan se voi olla,etten joinain päivinä pääse ovesta ulos,en varsinaisesti tunne itseäni masentuneeksi,mutta tuntuu,että se ulos meno on liian " vaikeaa" ...

Meillä on 2.5v lapsi ja mies palautti juuri päiväkotihakemuksen. olivat siellä kovasti ihmetelleet miksen minä äiti lapsen kanssa mennyt sinne palauttamaan sitä.

oikea syy olisi ollut,että meillä on ripulitauti... mies ei ollut kertonut sitä vaan selitellyt kaikkea muuta.

nyt minusta tuntuu,etten voi viedä lastani siihen paikkaan,ne tunkeilevat liikaa ja kyselevät.

eikä minulla ole työtä,mikä oikeus minulla on viedä lapseni edes hoitoon???

Harkitsen eroa miehestä,vaikka mimun ainoat ongelmat miehen suhteen ovat ne,että hän ei kotona tee mitään.

tai kyllähän suuren huutamisen jälkeen tai ruinaamisen laittaa ehkä tiskit ja pyykkikoneen päälle.

lapsen kanssa ei leiki. saattaa sekunnin istua lattialla ja työntää pikkuautoa edes takas,mutta ei muuta.

Minusta tuntuu,että kannan vastuuta koko perheestä hartioillani. Aikuisesta miehestäkin. Hän saattaa " unohtua" töihin 30min-2h pidempään kuin mitä työaika on ja niimpä olen lakannut varaamasta itselleni mitään menoja,koska miehen kotiintuloajat ovat täysin sattuman varaisia.

Olen myös lihonut koska en voi lopettaa syömistä. Aina kun tulee paha olo syön.

Poika ei vielä ole kärsinyt tilanteesta,mutta kasvaessaan varmasti kärsisi....

en vain jaksa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä laittaa lapsi sinne hoitoon ja hankkia itselle edes jotain työtä. Saisit muuta ajateltavaa ja päiväsi saisivat muutakin sisältöä kuin vain kodin hoitamisen.

Ainakin itse olen huomannut, että täällä kotona ollessa ihan pienet mitättömimmätkin asiat tulevat älyttömän kokoisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi