Instagramin seuraamispyynnöt
Olen vasta alkanut käyttää Instagramia. En oikein tajua kaikkea vielä. Olen alkanut saada paljon seuraamispyyntöjä ja kysymys tulee tässä. Tarkoittaako nuo pyynnöt, että minua pyydetään seuraamaan kyseisen pyytäjän tiliä vai haluaako hän seurata minua? Esim. aloin seurata yhtä harrastusaiheista sivua ja nyt on tullut pyyntöjä monelta samankaltaiselta sivulta. Minulla on yksityinen tili, joten tuskinpa kukaan kuvieni takia haluaa minua seurata. Muutenkin minulla on ihan tylsiä kuvia.
Kommentit (3)
ja eihän he tiedä onko kuvasi tylsiä
Kiitos vastauksesta! En ole oikein tiennyt, mitä teen noille pyynnöille. Minulla on vain jotain 20 seuraajaa, joista kaikki ovat kavereitani tai sukulaisiani ja näistäkin vain 6 yleensä tykkää kuvistani. Joillakin on sivu täynnä upeita luontokuvia tai muuten vain hienoja kuvia. Minulla on sekalainen seurakunta kuvia aiheesta kuin aiheesta. Ostin ensimmäisen älypuhelimeni keväällä ja siinä on ihan hyvä kamera ja olisihan se mukavaa, jos kuvani saisivat enemmän yleisöä.
ap.
haluavat seuraa sinua, sinulla on yksityinen tili joten pitää pyytää lupa että näkee kuvat