Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kysyi rapussa miksi en koskaan tervehdi takaisin

Vierailija
11.07.2017 |

Sanoin pokkana että mulla on huono kuulo niin en kuule. En tiedä uskoiko mutta pitääkö mun nyt ruveta tervehtimään sitä jos näen rapussa? En oikeasti tykkää siitä tyypistä, tulee pahat vibat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kauheesti vaadi, jos sanot moi tai huomenta tai jotain. 

Vierailija
2/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluu tervehtiä. Sulla on huonot tavat, onnea elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ongelmat.

Vierailija
4/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kauheesti vaadi, jos sanot moi tai huomenta tai jotain. 

Niin sitä vois luulla. Toisille ystävällisyys on niin ehtyvä luonnonvara.

Vierailija
5/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii

Vierailija
6/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sittenku ap alkaa tervehtiä takasin niin lopulta naapuri alkaa rupatella ja tekemään tuttavuutta. Jotkut ihmiset on introverttejä ja haluaa olla rauhassa ilman että naapurit ahdistelee

Vierailija
7/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä sitä naapuria halua tervehtiä kun aina tuijottaa oudosti.

Ap

Vierailija
8/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet outo ap.

Vierailija
9/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sittenku ap alkaa tervehtiä takasin niin lopulta naapuri alkaa rupatella ja tekemään tuttavuutta. Jotkut ihmiset on introverttejä ja haluaa olla rauhassa ilman että naapurit ahdistelee

Höpö höpö. Oon mäkin introvertti mutta tervehdin naapureitani ystävällisesti ja jatkan matkaani. Ei oo kukaan väkisin pyrkinyt rupattelemaan. Kyllä sen ihmisestä vaistoaa onko seuranhaluinen vai ei.

Vierailija
10/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasten tervehtimiskyvyttömien yhteiskuntakelvottomien ihmisten pitäis muuttaa pohjoisnavalle.

Vierailija
11/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtää ihmettelis et oo meijän naapuri ylimielinen akka. Huoh sentää. Joo en minäkään sinulle halua moikata.

Vierailija
12/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtää ihmettelis et oo meijän naapuri ylimielinen akka. Huoh sentää. Joo en minäkään sinulle halua moikata.

Joo ei haittaa ja sano sille ukolles että lopettaa moikkaamisen. En sinuna tykkäis jos oma ukko tervehtii ylimielistä naapurin akkaa 😂😂

Ap

Vierailija
13/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasten tervehtimiskyvyttömien yhteiskuntakelvottomien ihmisten pitäis muuttaa pohjoisnavalle.

Miksi tervehtimättä jättäminen menee noin tunteisiin?

Vierailija
14/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä sitä naapuria halua tervehtiä kun aina tuijottaa oudosti.

Ap

Minkä ikäisiä olette?

Jos oudosti tuijottava tyyppi on joku äijä, joka herättää jopa pelkoa, harkitsisin jo muuttoa. Mutta voihan se olla harmitonkin ja yksinkertainen.

Vierailija
15/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla asenteella vaan vahvistat sitä kuvaa mikä joillain on että introvertit on ylimielisiä ja pitää itseään muita parempana. Kyllä mä ainakin introverttinä osaan käytöstavat ja tervehdin takaisin naapureita, en ymmärrä miten sen voi ottaa ahdisteluna.

Vierailija
16/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä, miten se tervehtimättä jättäminen olisi jotenkin turvallisempaa oudosti katsovan miehen suhteen. Olen aina ollut erittäin arka, ihan lapsuudestani asti, ja satuin sitten aika pelottavanoloisten venäläismiesten naapuriksi 90-luvulla. Olivat ihan leffojen gangsterivenäläisten näköisiä ja liikkuivat yleensä ilta-aikaan mustilla autoilla ja mustissa nahkatakeissa. Ei tullut mieleenkään olla tervehtimättä. Ujouden takia en usein uskaltanut kovin äänekkäästi hihkaista mutta joka kerta nyökkäsin ja päästin suustani jonkinlaisen älähdyksen. Se riitti niille venäläisille ainakin.

Miten nykypäivän ihmisille on ihan perustaidot hukassa? Ei haluta ärsyttää jotakuta, niin käyttäydytään niin, että jokainen ärsyyntyisi sellaisesta. En ymmärrä. Jos joku tervehtii sinua, on kohteliasta, normaalia ja hyvien tapojen mukaista tervehtiä takaisin. Tervehtimiseksi voidaan lukea joskus jopa pelkkä hymy ja päännyökkäys, jos on oikein ujo ihminen. Jotkut voivat vain heilauttaa kättäkin, jos eivät ääntään halua käyttää. Tervehtimisen luonne on vapaasti päätettävissä ihan itse.

Minulla on työkaveri, joka ei tervehdi aamuisin. Kun sanon työpaikallani kaikille, jotka aamulla tapaan hyvää huomenta, niin tämä yksi vain kävelee ohi hiljaisuuden vallitessa. En tiedä, miten hän ajattelee minun ottavan tuon hiljaisuuden, mutta kas kummaa, kyllä se loukkaa. Minusta hän on sitä mieltä, että meidän ei kannata toisiamme tervehtiä, vaikka näemme toisiamme joka aamu eli toisin sanoen hän suoraan ilmoittaa, ettei pidä minusta. Vaikka emme ole koskaan vaihtaneet sanaakaan muuten kuin isommassa porukassa.

On turha piiloutua ujouden tai introverttisuuden taakse, jos vain on epäkohtelias ja moukkamainen.

Vierailija
17/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten paikka on jossain erämaassa ei ihmisten ilmoilla.

Vierailija
18/18 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun naapuri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän