Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli ja nyt mies pyytää lahjaksia antamiaan koruja takaisin. Kuuluuko minun antaa ne?

Vierailija
11.07.2017 |

Todella törkeää pyytää lahja takaisin. Mitä mies edes tekee Kalevalakorun korviksilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä.

Vierailija
2/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Lahja on lahja, ei niitä voi periä takaisin. Sano sille että haista paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja tarvitse antaa takaisin. Ne ovat nyt sinun. Jos hän ottaa ne sinulta, hän syyllistyy varkauteen.

Vierailija
4/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Miten noloa.

Vierailija
5/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,mutta mun ex-mies otti vain ne korulaatikostani ja piilotti itselleen talteen.

Vierailija
6/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koru olisi ollut vaikka miehen

Äidin tai mummon niin toki antaisin.

Onko mies muuten samalla tarjonnut sinun hänelle ostamiasi lahjoja takaisin? Tuntuisi loogiselta että sama toimisi toisinpäinkin. Vai onko mies vain pihi ja haluaa ehkä antaa ne Kalevala korut seuraavalle tyttökaverille (monellakohan ne on jo olleet)...

Vierailija
7/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on omaa typeryyttään antanut ne, joten saat pitää lahjaksi saamasi korut. jos rahat on vähissä, niin silloin kannattaa korujen sijasta antaa kukkia.

Vierailija
8/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa varmaan seuraavalle morsmaikulle :DD

Saattaisin antaa takaisin jos mies olisi ihan vasta antanut korut, enkä olisi ehtinyt niihin kiintyä. Eri asia jos lahjoista olisi vuosia aikaa, silloin nauraisin äijälle päin naamaa. Jos päädyt antamaan "lahjat" takaisin, niin muistahan pyytää myös itse antamasi lahjat mieheltä.  

Vierailija
9/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä anoppi ja sen sisko tekee tuota. Jos tulee riitaa jostain, tullaan teatraalisesti hakemaan milloin mitäkin lahjaksi annettua tavaraa takaisin. Enää emme ota heiltä vastaan mitään. Mutta siis todella noloa ja lapsellistahan tuollainen on.

10/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sinun omaisuuttasi. Avoliitosta erottaessa kumpikin ottaa omat tavaransa. Periaatteessa ne voitaisiin jakaa, jos olette avioliitossa. Kummallekin yksi 😄

Vierailija
11/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä tapauksessa että olisivat jotain perintökoruja, niin silloin tietysti antaisin takaisin. t. 8  

Vierailija
12/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi annetut korut kuuluu jopa osituksessa pesän ulkopuolelle. Muut lahjat kuten autot etc lasketaan mukaan jaettavaan omaisuuteen. Pidä kalevalasi.

Vierailija
13/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä,mutta mitä teet niillä? Meinaatko pitää koruja,vaikka et ole miehen kanssa. Tokihan sitä voi kaikille valehdella itse ostaneensa,vaikka hassuahan se vähän on. Itse en ainakaan pidä niitä,joten mulle on sama oisko ne itsellä vai ei.

Vierailija
14/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanha tapa, mutta siihen kuuluu, että kumpikin palauttaa saamansa lahjat toisilleen. Suuri osa varmaan jo luopunut tuosta tavasta.

Vierailija
15/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan perintökorut on hyvän tavan mukaista antaa takaisin, muiden pitäminen on ok.

Vierailija
16/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos koru olisi ollut vaikka miehen

Äidin tai mummon niin toki antaisin.

Onko mies muuten samalla tarjonnut sinun hänelle ostamiasi lahjoja takaisin? Tuntuisi loogiselta että sama toimisi toisinpäinkin. Vai onko mies vain pihi ja haluaa ehkä antaa ne Kalevala korut seuraavalle tyttökaverille (monellakohan ne on jo olleet)...

Perintökorut antaisin heti takaisin, mutta mies osti korvikset minulle. Olivathan ne kalliit mutta silti tuntuu typerältä antaa takaisin.

Vierailija
17/17 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin exä (avomies) vaati ostamansa korut takaisin. Soitteli raivoissaan perään, että tekee poliisille rikosilmoituksen sen jälkeen kun olin hakenut hänen työmatkalla ollessa loput tavarani ja palautin korut: myös kalevala korun riipus (en tykännyt siitä, sai takaisin alkuperäispakkauksessa) ja pienet timanttikorvikset. Mä sitten vein Genelecin kaiuttimet, joita hartaasti toivoi 30 v lahjakseen, tyhmä ne ostin vaikka makso ihan liikaa mun budjetille. Otin lisäksi kaiken muun elektroniikan minkä muistin ostaneeni. Jätin siis aluksi nämä kaikki hänelle, mutta kun hän alkoi vaatimaan mun lahjaksi saamia koruja, niin kaverit juurikin opasti, että voin sitten toki saman tien ottaa hänelle ostamani lahjat takaisin, niitä kertyikin sitten ihan kivasti, vaikka olikin pienempää: bluetooth kaiutin, pari langatonta (siihen aikaan uusia) hiirtä, cd-levyt mitä muistin hänelle ostaneeni vaikka kyseistä musiikkia itse edes kuuntele, kahvinkeitin (en itse juo kahvia)  jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan