Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika karkasi laivalle, mikä rangaistukseksi?

Vierailija
11.07.2017 |

Kekseliäshän tuo on 15-vuotiaaksi, ja kaikki meni hyvin, mutta silti tuntuu etten voi tätä tähän jättää.

Mulla siis 15-vuotias poika. Oli kahden samanikäisen kaverinsa kanssa lähtenyt Tallinnan 22-h risteilylle. Olivat tuosta ostarilta saaneet jonkun puolitutun 28-vuotiaan miehen mukaansa valvojaksi. Netissä kuulemma varasivat ja automaatista ottivat liput eikä kukaan kysynyt missään vaiheessa mitään. Pojalla ei ole edes henkkareita, passi on minulla lukkojen takana ettei huku.

Sanoi mulle olevansa kaverin luona yötä, mutta kun yritin soittaa, puhelimesta kuului nauhoite viroksi... Hauskaa kuulemma oli ollut mutta lupasi ettei toistu. Mutta mitä nyt tekisi, tuntuisi väärältä antaa asian vaan olla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä karanteeniin pariksi viikoksi. Pienemmistä rikkeistä päiväksi tai pariksi. Tepsivä rangaistus ainakin meillä, ja saa teinit miettimään kaksi kertaa ennenkuin hölmöilevät.

Millä te sitten lapsenne saatte kiinni? Onko he tämän lisäksi myös kotiarestissa, kun ette millään pysty seuraamaan missä lapsi kulkee?

Vierailija
22/22 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä karanteeniin pariksi viikoksi. Pienemmistä rikkeistä päiväksi tai pariksi. Tepsivä rangaistus ainakin meillä, ja saa teinit miettimään kaksi kertaa ennenkuin hölmöilevät.

Niihän te luulette. :D Minä sain kaverilta tämän vanhan puhelimen ja käytin sitä kotona ja muualla wifin avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi