Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä maapallolla on anottava oleskelupaa :)?

Vierailija
11.07.2017 |

Tämä on hullua että ihminenjoka syntyy tälle pallolle pyytäättään ja joskus jopa yllätyksenä niin joutuu anomaan OLESKELULUPIA! Ihmiskunta on aikamoista sakkia kyllä!

Ja sitten toisten ihmisten on tyydyttävä olemaan ilman ruokaa ja jopa ilman tekemistä esim siksi että he ovat " epäkelpoja".

Ei vaan mene millään inun päähäni tämä ei!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minnekä elvettiin siinä sitten joku niinkuin voi ennä jos ei hyväksytä kotimaassaan / on sotaa siellä tai hengenmenon uhka ja ei pääse edes toiseen kohti maapalloa sitten vielä päälle? Mitä ihmettä me ihiset oikein ajattelemme? Kertokaa minulle, please!

Vierailija
2/3 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asumisesta pitää maksaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut, että jos oikein miettii niin maan omistaminen on jotenkin todella outoa ja kaikki vain pitävät sitä itsestäänselvyytenä.

Voiko kuuta omistaa? voiko marsia, muita taivaankappaleita joku ihminen tai yhtiö omistaa? Nehän ovat universumin! Sitten kun tätä logiikaa siirtää maapallolle, siis universumissa muodostuneelle planeetalle, kuinka siitä voi joku omistaa jotain? Kuinka joku vain aikojen alussa on väkivalloin vain julistanut jonkun maapalan olevan tietyn kysilön oma ja tämä jatkuu yhä. Kukaan ei kyseenalaista, itseasiassa jos kertoisin mietteistäni niin tavallinen av-mamma katsoisi kuin hullua, koska hän ei pysty näkemään sen pikkuruisen elämänsä ylitse universaalia logiikkaa.

Ihmiskunta kärsii siksi, koska arvomme, jotka otamme itsestäänselyyksinä on sairaita ja itsekkäitä, muut poissulkevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän