Emme kuulu enää joukkoon
Olen huomannut ettei enää sovelluta entisten tuttavien seuraan.
Ovat eronneita 40-50 vuotiaita ja löytäneet uudet puolisot mikä mukavaa, mutta nyt me vanhat parit jäädään selvästi syrjään sillä nämä uudet parit viihtyy hyvin keskenään ja viettävät juhlia ym paljon.
Meidät kutsutaan, mutta olo tuntuu ulkopuoliselle eli onko muille käynyt näin vai olenko minä itse muuttunut tylsäksi?
Kommentit (4)
Teidät kuitenkin kutsutaan. Eli ulkopuolisuus on omassa päässäsi. Kysymys kuuluisikin, miksi koet olevasi ulkopuolinen?
Heillä on paljon opittavaa ja kokeiltavaa, sinusta ehkä tuntuu, että olet kaiken jo kokeillut ja kaikki on tylsää. Entä jos miehesi kanssa kokeilisitte jotain uutta; golfia tai lavatanssia tai raveja, tai mitä ne toiset parit tekevätkään. menkää mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se jälkimmäinen.
Paljon mahdollista ja tunnen olevani nykyään muutenkin ihmishylkiö elI selittynee sillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teidät kuitenkin kutsutaan. Eli ulkopuolisuus on omassa päässäsi. Kysymys kuuluisikin, miksi koet olevasi ulkopuolinen?
Heillä on paljon opittavaa ja kokeiltavaa, sinusta ehkä tuntuu, että olet kaiken jo kokeillut ja kaikki on tylsää. Entä jos miehesi kanssa kokeilisitte jotain uutta; golfia tai lavatanssia tai raveja, tai mitä ne toiset parit tekevätkään. menkää mukaan.
Meidät kutsutaan kyllä, mutta se tunne on isosti päälle ettei oikeasti olla tervetulleita ja taidan jatkossa jäädä kotiin etten ole kiviriippana.
Ap
Luultavasti se jälkimmäinen.