Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audit 25, masennustesti 44

Vierailija
11.07.2017 |

Oon niin väsynyt tähän kaikkeen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla juuri konttaamassa ylöspäin ekasta masennuksestani. Kamalaa on ollut, etenkin kun elämässäni on moni asia oikeasti tosi hyvin ja silti... Mulla on masennukselleni ollut kaksi "ulkoista lähdettä" eli kaksi itsestäni vain epäsuorasti riippuvaa asiaa, jotka masentaa ja ahdistaa. Niille kummallekin yritän tehdä jotain (tarvitsen siihen vain paremman itsetunnon kuin nyt).

Lisäksi tajusin, että en ole varsinaisesti tyytymätön työhön, elämään ynnä muuhun vaan ITSEENI niissä. Siinäpä seuraavaa työsarkaa.

Lisäksi sain paljon vetoapua mäkikuismasta.

Vierailija
2/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 26v. Teininä audit testi oli täysin 0/40, en juonut yhtään mutta vakava masennus vaivasi. Sit jotain tapahtui yli kaksikymppisenä, mas.testi näytti vaan 12/63 ja kaikki oli hyvin! Kiitos mieheni.

2 vuotta sitten tuli romahdus.. Raskas sellanen. Otsikon mukaiset tulokset tein tänään. Kiitos mieheni tääkin...

Tuskin ketään kiinnostaa mut kunhan purin edes jonnekin. En muutenkaan voi enempää avautua. Oon umpikujassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla juuri konttaamassa ylöspäin ekasta masennuksestani. Kamalaa on ollut, etenkin kun elämässäni on moni asia oikeasti tosi hyvin ja silti... Mulla on masennukselleni ollut kaksi "ulkoista lähdettä" eli kaksi itsestäni vain epäsuorasti riippuvaa asiaa, jotka masentaa ja ahdistaa. Niille kummallekin yritän tehdä jotain (tarvitsen siihen vain paremman itsetunnon kuin nyt).

Lisäksi tajusin, että en ole varsinaisesti tyytymätön työhön, elämään ynnä muuhun vaan ITSEENI niissä. Siinäpä seuraavaa työsarkaa.

Lisäksi sain paljon vetoapua mäkikuismasta.

Hyvä jos pystyt tekeen sun asioille jotain! Tee ihmeessä ja paranna sun elämä. Mä en voi tehdä mitään.. Jumissa, koko elämän.

Vierailija
4/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sun elämäsi sitten on?

Kyselee tuo edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi