Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko, jos olisit kateissa ja sinua kuvailtaisiin etsintäilmoituksessa "normaalivartaloiseksi"

Vierailija
11.07.2017 |

Olin itse aikoinaan 164cm/49kg ja minut kuvattiin normaalivartaloiseksi. Sen takia otin perhetukikeskuksesta omaa lomaa vielä kuukauden lisää. Jos olisivat kuvanneet hoikkana, olisin palannut heti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sitä olen. 

Vierailija
2/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehkä vähän. Ettei sen vertaa välitettäisi, että kerrottaisiin oikeita tuntomerkkejä, vähintään kohdallani pitäisi sanoa tanakka ruumiinrakenne tai ihan vaan lihava tai ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kuvaisi hyvin. Olen kyllä hoikka, mutta jos on tarkoitus saada ihmiset huomioimaan ympäristöä, ja mahdollisesti löytämään ihmisen, niin "normaalipainoinen" on kuvaavampi kuin hoikka. Jos ilmoituksessa lukisi hoikka, tai laiha, niin ensimmäisenä kai ne ihmiset katsoisivat anorektikkojen näköisiä, kun ei niihin muihin ihmisiin kiinnitä niin paljoa huomiota onko hoikka vai normaalipainoinen. Tai vaihtoehtoisesti katsoisivat silti niitä ns normaalipainoisia, niin miksi erikseen kirjoittaisi hoikka...

Vierailija
4/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. kaikki raajat tallela ja muutama sata grammmaa lievän ylipainon puolella, olenhan minä ihan normälivartaloinen t0näillä spekseillä.

Vierailija
5/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin suuresti :)