Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ja kyllästyttää miehen vähäinen kiinnostus seksiin

Vierailija
11.07.2017 |

Taas yli viikko mennyt eikä miehen suunnalta elettäkään että tekisi mieli ja että koko seksi edes kävisi mielessä, viimeksi mies on tehnyt aloitteen vajaa kaksi kuukautta sitten.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet? 

Vierailija
2/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään jonkun hopeaketun tykönä ja jaksat taas hymyillä pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on stressiä. Itse olen pari aloitetta tehnyt sen toukokuun puolivälin jälkeen ja on suostunut mutta ei tässä itseään kovin haluttavaksi tunne ja omatkin halut alkavat laskea. Ap

Vierailija
4/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää. Miestä kyllä kiinnostaa seksi, mutta hänen aloitteensa ovat sellaisia että sanoo "haluaisin pi**ua", tai että "voisit vähän imaista". Joskus jos oikein innostuu, saattaa ihan laittaa käden mun housuihin ja vähän hinkata. Minä en kiihotu tuollaisesta. Mies ei tee mitään mutta olettaa että minä teen.

Vierailija
5/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene käymään jonkun hopeaketun tykönä ja jaksat taas hymyillä pari viikkoa.

Jaa jonkun vanhan ukon ja pari viikkoa? Haha, jos jonkun niin parikymppisen timmin ja komean nuorukaisen luona voisin käydä ja hyvästä seksistä tuleva hyvä mieli kestää korkeintaan pari kolme päivää, ei koskaan kauempaa. Ap

Vierailija
6/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte näitä haluttomia ihmisiä? Minusta aseksuaalina tuntuu, ettei niitä ole missään.

Vierailija
7/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydätte näitä haluttomia ihmisiä? Minusta aseksuaalina tuntuu, ettei niitä ole missään.

Ei mies ole "haluton ihminen" - kun suhde oli tuore, halusi monta kertaa päivässä. Tarpeeksi aikaa ja lapsia niin enpä enää sytytä. Ap

Vierailija
8/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos oma mies tulee hellimään ja suukottelemaan ja pitämään muutenkin hyvänä kun haluaa seksiä. Toki tekee tuota muutenkin mutta jotenkin se vaan on erilaista mistä huomaan että ahaa miehellä muutakin mielessä kun romantisointi.

Vierailija
9/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino? Sinun ja miehen.

Vierailija
10/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on stressiä. Itse olen pari aloitetta tehnyt sen toukokuun puolivälin jälkeen ja on suostunut mutta ei tässä itseään kovin haluttavaksi tunne ja omatkin halut alkavat laskea. Ap

No, niin nyt teidän pitää sitten keskittynä niihin stressin syihin ja lähteä helpottamaan ja purkamaan niitä. Ihan tuntevan ihmisen se mieskin on, eikä mikään kone jonka pitäisi vahvan kestää kaikki ja olla aina valmiina. Se mies elää samaa arkea kuin sinäkin.

Vierailija
11/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja paino? Sinun ja miehen.

163/55 ja 180/78

Ap

Vierailija
12/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka joku kerta tyydyttäisit vaan miehen niin jos siitä innostuisi. Esim otat suihin ja nielet tms.

Ei todellakaan, varmasti entistä vähemmän koska ajattelisi entistä enemmän olevansa velkaa esim nuolennan joka ei yhtään sitä kiinnosta. Enkä itsekään halua yhtään kertaa tyydyttää vain miestä - mitä itse siitä saisin? Ap

Vierailija
13/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole "haluton ihminen" - kun suhde oli tuore, halusi monta kertaa päivässä. Tarpeeksi aikaa ja lapsia niin enpä enää sytytä. Ap

Juuri kerroit syyn olevan stressi, etkä sinä. Lopeta se uhrautuminen ja ota teille aikaa. 

Vierailija
14/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, niin nyt teidän pitää sitten keskittynä niihin stressin syihin ja lähteä helpottamaan ja purkamaan niitä. Ihan tuntevan ihmisen se mieskin on, eikä mikään kone jonka pitäisi vahvan kestää kaikki ja olla aina valmiina. Se mies elää samaa arkea kuin sinäkin.

Luuletko etten mitään ole asian eteen tehnyt? Samaa arkea tosiaan, mutta miehellä on oikeus olla haluamatta seksiä? Kun minun halujani arki ei vie? Ja tilanne on jatkunut niin kauan tällaisena että alkaa tuntua jo oikeutetulta ulkoistaa koko seksi jottei vastentahtoisesti nunnana joudu elämään. Ap

Vierailija
15/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös miehen puolella haluttomuutta. Pahimmillaan puoli vuotta ilman seksiä, ja jopa halaukset oli vähissä muulloinkin. Mutta kuten sanoin, meillä OLI haluttomuutta. Viikko sitten päätin että "kämppiselämä" saa riittää, ja erottiin. Nyt vaikken irtosuhteita harrasta ja seksiä ei siten ole ollenkaan, olen paljon tyytyväisempi kun ei tarvitse pettyä jatkuvasti.

Vierailija
16/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kerroit syyn olevan stressi, etkä sinä. Lopeta se uhrautuminen ja ota teille aikaa. 

On meillä aikaa, mutta ei minulla ole yksin velvollisuutta esim järjestää lapsille hoitajaa koska mies on halunnut lapsia alunperin vielä enemmän. Ap

Vierailija
17/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka joku kerta tyydyttäisit vaan miehen niin jos siitä innostuisi. Esim otat suihin ja nielet tms.

Ei todellakaan, varmasti entistä vähemmän koska ajattelisi entistä enemmän olevansa velkaa esim nuolennan joka ei yhtään sitä kiinnosta. Enkä itsekään halua yhtään kertaa tyydyttää vain miestä - mitä itse siitä saisin? Ap

Mitäkö siitä ITSE saisit? Voi pyhä jeesus.

Vierailija
18/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meillä aikaa, mutta ei minulla ole yksin velvollisuutta esim järjestää lapsille hoitajaa koska mies on halunnut lapsia alunperin vielä enemmän. Ap

Niin ne velvollisuudet on yksin miehellä.

Vierailija
19/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitänyt itsesi haluttavan näköisenä ja mukavana? Se on naisen vastuu. Miehen vastuulla on sitten tehdä kaikenlaisia kivoja tekoja ja aloitteita naiselle. Ne vaan huvittavat aika vähän, jos nainen lösöttää pieruverkkareissa sohvalla.

Vierailija
20/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla isompia ongelmia kuin seksi. Todellakin itse nautin, kun saan tehdä hyvää rakastamalleni ihmiselle ja näen että hän nauttii siitä. Ei seksi ole mitään vaihtokauppaa ja kiristystä vaan hyvää oloa ja nautintoa puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi