Oletko koskaan heittäytynyt tyhjän päälle?
Sanoutunut irti vakituisesta työpaikasta ilman tietoa uudesta jne? Kantoiko siivet vai oliko siten että pappa betalar?
Kommentit (20)
Jos teet itseäsi vastaan...niin mikään rahallinen korvaus ei ole riittävä.
Itsekunnioitus ei ole myytävänä. Olen siis sanonut itseni irti ja uusi paikka löytyi nopeasti.
Lähdin isopalkkaisesta työstä kun täytin 50. Vuoden tein keikkahommia ja sitten perustin yrityksen. Kädestä suuhun, mutta onnellisena. En kadu.
Olen lähtenyt varmasta työpaikasta ( oli määräaikainen soppari mutta jatkoa okisi ollut 99% todennäköisyydellä ) menolippu taskussa ulkomaille töihin. Oli mahtava kokemus ja ihan oikea ratkaisu siihen hetkeen 😊
Sitten kun koin olevani taas täynnä intoa uusiin haasteisiin, niin joutavanpäiväiset ihmiset yrittivät lyödä kapuloita rattaisiin. Siis ne ihmisrauniot suojatyöpaikoissaan joissa saa tehdä virheitä.
Jep. Taakka tipahti heti hartioilta ja pääsin pois mustasta tunnelista. Se tunne oli mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin isopalkkaisesta työstä kun täytin 50. Vuoden tein keikkahommia ja sitten perustin yrityksen. Kädestä suuhun, mutta onnellisena. En kadu.
Kuinka suuri palkka ja ilmeisesti helppo lähteä kun on jokin erityisahjakkuus.
Ortisanouduin ilman mitää hajua tulevasta, mutta sain ilmoituksen jälkeen neuvoteltua suht hyvän paketin. En oo katunut päivääkään hommien muutosta ja oon itselleni kiitollinen rohkeudesta tehdä iso valinta.
Olen tehnyt. Epäonnistuin. Nyt työttömänä sairaana.
Olen irtisanoutunut. Ei uutta työtä heti löytynyt mutta silti henkisesti parempi olla kun pääsi pahasta. Vaatii vähän kanttia ja sopeutumiskykyä.
Olen heittäytynyt, muutama vuosi eläkeikään ja olen kotona. Turhaan pyydätte, saisin työpaikan heti, hallitsen usean ohjelmointikielen. Parasta on vapaus.
irtisanouduin vakituisesta työpaikasta kolmen kuukauden määräaikaisuuden takia. Siivet kantoi kyllä
Vierailija kirjoitti:
Olen heittäytynyt, muutama vuosi eläkeikään ja olen kotona. Turhaan pyydätte, saisin työpaikan heti, hallitsen usean ohjelmointikielen. Parasta on vapaus.
Minkä ikäinen olet?
Ammattikorkeasta valmistumisen jälkeen pakkasin tavarat ja lähdin ulkomaille töihin, aivan tuosta vaan tuntematta sieltä ketään. Oli elämäni rankimmat, mutta palkitsevimmat pari vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri palkka ja ilmeisesti helppo lähteä kun on jokin erityisahjakkuus.
Seitsemän tonnia ja auto. Lahjakkuus oli (on) hyvä maine alalla ja hyvä koulutus. Saman alan töitä ei juuri ole, joten ihan muuta lähdin tekemään. Työkkäri oli naurettava lapanen, sieltä ei töitä saanut kun eivät ymmärrä ammateista mitään.
Irtisanoudun vakituisesta työstä jota olin tehnyt yli viisi vuotta. Olin täysin tympääntynyt työhöni. Hain opiskelemaan alalle joka oli minulle täysin vieras. Sain opiskelupaikan ekalla yrittämällä.
Kyllä asiat aina jotenkin järjestyvät :)
Työökkärissä meinataan, että logistiikka tarkoittaa varastohommia :D
Vierailija kirjoitti:
Työökkärissä meinataan, että logistiikka tarkoittaa varastohommia :D
Juu, ja markkinointipäällikkö tekee mainoksia, ja koska on nainen, laitetaan hakusanaksi "mainossihteeri". Jessus.
Olen. Saas nähdä miten käy. Prosessi kesken...
Vakituisesta en, mutta jatko-opinnot lopetin aikanaan ilman tietoa tulevasta. Korjausliike onnistui ja nykyisin pidän työstäni.
Tilillä pitää aina olla sen verran, ettei pomot pääse vittuilemaan.