Sini Ariell - ”Minulle toivotaan kehitysvammaista lasta”
Miksi ihmeessä Siniä kiusataan? Muistaakseni lopetti mallitoimistonsakin kiusaamisen vuoksi.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706152200210967_vd.shtml
Kommentit (29)
En tajua.miksi ottaa stressiä ihmisten mielipiteistä, suurin osa haluaa tahallaan aiheuttaa mielipahaa.
Ettekö te nyt tajua miksi se on raivarit saanut raskaudestaan, dillet??
Erosi edellisestä miehestään, koska halusi että tämä voisi saada perheen, koska itse ei voi saada lapsia.
Sitte uuden poikaystävän kanssa tuleekin raskaaksi -> mitä jos edellisen miehen kanssakin olisi sittenkin perhe onnistunut??
Miettikää nyt vähän. Empatiakyky?
Vierailija kirjoitti:
Sini itse on pahemman luokan kiusaaja ja narsisti. Kaikki tietää ketkä hänen kanssaan työskennelleet. Tämä avautuminen kuten muutkin uhriutumiset on vaan osa vetämäänsä roolia.
Tarkentaisitko?
Niinpä ja miksi tyrkyttämällä tyrkyttää lehtijuttuja shittilehtiin itsestään? Jos haluaa olla rauhassa niin kannattaisi olla hissukseen vaan. Näitä ei voi perustella liiketaloudellisena plussanakaan kun ei ole hällä mitään bisnestä olemassa. Ns. menestys on ihan hatusta vedettyä huttua. Samaa sarjaa marttiinan ja muiden lokkien kanssa.
Sini ei sitä itse tiedosta joten kuvittelee olevansa kiusattu. Näitä tapauksia riittää julkkistyrkkypiireissä. Kaikki epäonnistuminen on aina jonkun muun syytä.
Sini vaikuttaa aika epätasapainoiselta. En yhtään ihmettelisi jos olisi itse keksinyt nuo jutut.
Ihmiset vihaa näitä rikollisliigan kanssa hengaajia.
Tyrkkyhän se on. Tyypillinen some naikkonen. Elää tykkäyksistä. Joka toinen päivä uusi kuva siitä mahastaan. Onnea kuitenkin tulevasta lapsesta ja stuart littlesta.
No tuollaiset heitot on kyllä täysin asiattomia, ei kukaan saa tai voi toivoa hänen lapsensa vammaisuutta. Se täytyy kyllä todeta, että tämä nainen on oikeastaan kokoajan lähettänyt hyvn ristiriitaisia signaaleja raskaudestaan. Kertomukset siitä kuinka hän sai "kauheat raivarit" (!) kun sai tietää raskaudestaan ja miten hänen miehelleen tämä oli "kova paikka" jne, jne. ovat suoraan sanottuna ihan helvetin ristiriitaisia siihen nähden kuinka aktiivisesti hän on esitellyt vatsaansa ja päivittänyt kuulumisiaan somessa. Mulle ei vieläkän ole selvinnyt, onko hänen raskautensa hänelle itselleen ja miehelleen A) ihan ok B) välttämätön paha, josta pitää vaan päästä yli vai C) toosi ihana juttu. Viimeinen vaihtoehto on musta epätodennäköisin. Ainakin tämä raskaus on tarjonnut Sini Arielille runsaasti julkisuutta, joten kaipa se on ihan ok.