Onko tietokone/konsolipelin pelaaminen aurinkoisena päivänä ajanhukkaa?
Kommentit (13)
Totta puhuen viettäisin mieluummin aikani sisällä kuin ulkosalla. Meinaan, 20 minuuttia suoraa auringonvaloa ja olenkin koko kesän palanut.
Samanlaista ajan kulutusta, kuin vauva-palstalla oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen viettäisin mieluummin aikani sisällä kuin ulkosalla. Meinaan, 20 minuuttia suoraa auringonvaloa ja olenkin koko kesän palanut.
Onko sinulla joku sairaus, koska tavallisesti auringosta saatu palovamma paranee paljon nopeammin? Miksi et käytä aurinkorasvaa?
Riippuu siitä, että kuinka paljon saat nautintoa ulkona olemisesta ja kuinka paljon sisällä olemisesta. Itse ainakin nautin ulkona olemisesta niin paljon, että eipä kyllä koskaan harmita, että tuli ulos lähdettyä. Sisällä ehtii kyllä istumaan muinakin vuodenaikoina ihan riittävästi.
Ainahan se on, mutta mikäs siinä jos siitä nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joku sairaus, koska tavallisesti auringosta saatu palovamma paranee paljon nopeammin? Miksi et käytä aurinkorasvaa?
Ei ole mitään, mutta olen kalpea pisamanaama ja ulkotöissä. Tämä selittäneen sen, miksi olen koko kesän palaneena. Iho parani tässä kylmien säiden aikana, mutta ylläri pylläri palaa melkein aina, kun asteet nousevat yli 15 ja aurinko paistaa. Toki onnistuin polttamaan nenäni jo toukokuussa, mikä yllätti itsenikin. Meinaan, silloin satoi lunta. :D
Ei. Se on parasta ajankulua juuri auringonpaisteisena päivänä.
Minä en pidä auringosta enkä lämmöstä. Yhtä lailla talvi on vain kerran vuodessa (vaikka onkin mahdollisesti pidempi), niin olen silloin ulkona nauttimassa lumesta ja pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään, mutta olen kalpea pisamanaama ja ulkotöissä. Tämä selittäneen sen, miksi olen koko kesän palaneena. Iho parani tässä kylmien säiden aikana, mutta ylläri pylläri palaa melkein aina, kun asteet nousevat yli 15 ja aurinko paistaa. Toki onnistuin polttamaan nenäni jo toukokuussa, mikä yllätti itsenikin. Meinaan, silloin satoi lunta. :D
Käy tarkistuttamassa luomet säännöllisesti. Käytä rutosti aurinkorasvaa (kerroin 50). Ei ole pakko kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lämpötila ole kovinkaan merkityksellisessä asemassa palamisessa, vaan UV-säteily, joka on voimakasta jo keväällä. Talvellakin voi palaa, koska lumi voimistaa säteilyn vaikutusta.
No ei todellakaan ole!