Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tietokone/konsolipelin pelaaminen aurinkoisena päivänä ajanhukkaa?

Vierailija
10.07.2017 |

Kesä on kerran vuodessa vain

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole! 

Vierailija
2/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen viettäisin mieluummin aikani sisällä kuin ulkosalla. Meinaan, 20 minuuttia suoraa auringonvaloa ja olenkin koko kesän palanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista ajan kulutusta, kuin vauva-palstalla oleminen. 

Vierailija
4/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos ei itsestä tunnu siltä.

Vierailija
5/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen viettäisin mieluummin aikani sisällä kuin ulkosalla. Meinaan, 20 minuuttia suoraa auringonvaloa ja olenkin koko kesän palanut. 

Onko sinulla joku sairaus, koska tavallisesti auringosta saatu palovamma paranee paljon nopeammin? Miksi et käytä aurinkorasvaa? 

Vierailija
7/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että kuinka paljon saat nautintoa ulkona olemisesta ja kuinka paljon sisällä olemisesta. Itse ainakin nautin ulkona olemisesta niin paljon, että eipä kyllä koskaan harmita, että tuli ulos lähdettyä. Sisällä ehtii kyllä istumaan muinakin vuodenaikoina ihan riittävästi.

Vierailija
8/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on, mutta mikäs siinä jos siitä nauttii.

Vierailija
9/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joku sairaus, koska tavallisesti auringosta saatu palovamma paranee paljon nopeammin? Miksi et käytä aurinkorasvaa? 

Ei ole mitään, mutta olen kalpea pisamanaama ja ulkotöissä. Tämä selittäneen sen, miksi olen koko kesän palaneena. Iho parani tässä kylmien säiden aikana, mutta ylläri pylläri palaa melkein aina, kun asteet nousevat yli 15 ja aurinko paistaa. Toki onnistuin polttamaan nenäni jo toukokuussa, mikä yllätti itsenikin. Meinaan, silloin satoi lunta. :D

Vierailija
10/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on parasta ajankulua juuri auringonpaisteisena päivänä.

Vierailija
11/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä auringosta enkä lämmöstä. Yhtä lailla talvi on vain kerran vuodessa (vaikka onkin mahdollisesti pidempi), niin olen silloin ulkona nauttimassa lumesta ja pakkasesta.

Vierailija
12/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään, mutta olen kalpea pisamanaama ja ulkotöissä. Tämä selittäneen sen, miksi olen koko kesän palaneena. Iho parani tässä kylmien säiden aikana, mutta ylläri pylläri palaa melkein aina, kun asteet nousevat yli 15 ja aurinko paistaa. Toki onnistuin polttamaan nenäni jo toukokuussa, mikä yllätti itsenikin. Meinaan, silloin satoi lunta. :D

Käy tarkistuttamassa luomet säännöllisesti. Käytä rutosti aurinkorasvaa (kerroin 50). Ei ole pakko kärsiä.

Vierailija
13/13 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lämpötila ole kovinkaan merkityksellisessä asemassa palamisessa, vaan UV-säteily, joka on voimakasta jo keväällä. Talvellakin voi palaa, koska lumi voimistaa säteilyn vaikutusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi