Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prepaid luottokortista kokemuksia?

Vierailija
10.07.2017 |

Ilmeisesti ainakin R-kioskilta saa jotain Mastercardin prepaid-luottokorttia. Onko kellään mitään kokemusta siitä? Saako näitä jostain muualtakin? Mietin että kannattaisko lomalle ottaa sellainen, niin ei tarvitsisi omaa korttia käyttää vähän epäilyttävissä paikoissa (tavaran säilytyslokerot toimii kortilla, metrolipun osto pysäkin automaatista, rantakahvilat yms). Ei siis tarvitsisi jännittää että väärinkäyttääkö joku mun korttia kun käyttäisi tuota prepaidia. Jäisi siis mahdolliset tappiot pieneksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta tommosen mä voisin ottaakin. Mitään tavallista luottokorttia en tule koskaan käyttämään vapaaehtoisesti. Kavereiltani on varastettu tililtä rahaa nettiostoksien kautta.

Sinkkumies

Vierailija
2/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulisi lottovoitto, niin kävisin pankissa ja ostaisin nipun prepaid mastercart kortteja. pelaan erilaisia selainpelejä. selainpelejä voi pelata ilmaiseksi, mutta rahalla voisi helpottaa pelaamista. prepaid kortti olisi ihan kiva, kun netistä hankkisi erilaisia palveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prepaid kortti olisi ihan kiva, kun netistä hankkisi erilaisia palveluita.

Ikävä kyllä sosialismissa missä eletään näin. Kapitalismissahan myyjä myisi oikeasti vaikka lähettäisi rahat sukassa myyjälle.

Sinkkumies

Vierailija
4/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tuossa prepaid luottokortissa perua maksuja? Tavallisessa luottokortissa kai voi, jos toimitettu tuote ei vastaa haluttua. 

Onko kellään tietoa?

Vierailija
5/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuolta Skrill.com:ista tilattu kortti..tai jo toinen kortti itseasiassa menossa, kun vaihtui sukunimi ja piti uusia kortti. Hyvin meni uusiminen. No..hyviä kokemuksia ja ulkomailla reissailua ja netistä tilailua varten minäkin sen alunperin hommasin. Maksaa 10e vuodessa, mikä nyt sinänsä tuntuu hiukka kalliilta..rahan nosto on maksullista, mutta kortilla maksaminen taas ei. Nordealla olis vuosimaksuton Tuohi Mastercard, mutta jotenkin tuo Nordean tietoturva vähän epäilyttää, niin ei ole tullut sitä hankittua. Skrillin tilille ei saa siirrettyä rahaa muutakuin siltä tililtä, minkä olet sinne profiiliisi lisännyt ja rahan lisäys toimii sitten normaaliin tapaan pankkitunnuksilla vahvistamalla. Tankkaus on ollut ainut asia, mikä sillä ei onnistu..ja ylipäätään arpojen osto tms.niitä ei kuulemma muutenkaan myydä luottokortilla. Kai se tämä korttikin piisi kilpailuttaa pia , että kellä on halvin.

Vierailija
6/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin tuo pre-paid kortti on luottokortti?

Vierailija
7/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta tommosen mä voisin ottaakin. Mitään tavallista luottokorttia en tule koskaan käyttämään vapaaehtoisesti. Kavereiltani on varastettu tililtä rahaa nettiostoksien kautta.

Sinkkumies

No sen saa takaisin kun soittaa korttifirmaan ja kertoo mitä on tapahtunut. Siksipä luottokortti on huomattavasti turvallisempi maksuväline kuin käteinen.

Vierailija
8/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin tuo pre-paid kortti on luottokortti?

No eihän se ole mutta koska se käy kaikkialla missä samanmerkkinen luottokortti, on tämä sille luonteva nimitys.

Vierailija
9/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä R kortissa alkaa kk maksu pyörimään jossain vaiheessa eikä siihen voinut ladata lisää rahaa.

On se varmaan muuten ihan hyvä. Mutta en ymmärrä miksi se olisi paljon turvallisempi kuin muukaan luottokortt? Tietysti jos sen ottaa vaikka 100 eurolle, niin ei voi sen enempää menettää.

Vierailija
10/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hankkinut perheen matkailevalle nuorisolle prepaid Mastercardit, hyvin on toiminut ja helppo lisätä rahaa jos jotain sattuu reissussa. 

Vierailija
11/12 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinkäytöstilanteissa korttiyhtiö vastaa, joten en ymmärrä, miksi turvallisuuden takia luottokorttia ei uskalla käyttää.

Vierailija
12/12 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kela näistä tiedon?