Lue keskustelun säännöt. Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Pidätkö muusista? Pidätkö muusista? Vierailija klo 0:03 | 10.7.2017 Kysymys otsikossa. Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 8 alas 0 Kommentit (5) Vierailija 1/5 | klo 0:26 | 10.7.2017 Kovastikin. Olen yrittänyt sellaista hankkia vuodesta 94. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 11 alas 0 Vierailija 2/5 | klo 0:46 | 10.7.2017 Muusi vai Muussi? Muusista en tiiä kun en häntä tunne Mutta MUUSSI! Ou jees. Tykkään muussista ihan hulluna. Muussi on iiii-haaa-naaaaaaaaaaaaaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Lumikello Seuraa 3/5 | klo 0:48 | 10.7.2017 Riippuu siitä, onko se perunasta tehty vai jyrän alle jääny. Joo okei mä meen nukkuun!!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Vierailija 4/5 | klo 15:03 | 10.7.2017 Kyllä! Melpomene on suosikkini. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 5/5 | klo 19:28 | 10.7.2017 Esim. Petrarcan Laura on äärettömän mielenkiintoinen muusa - luultavasti pidän hänestä. On helppo pitää hahmoista, jotka ovat jo ammoin kuolleita - mikäli koskaan elivätkään :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/5 | klo 0:26 | 10.7.2017 Kovastikin. Olen yrittänyt sellaista hankkia vuodesta 94. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 11 alas 0
Vierailija 2/5 | klo 0:46 | 10.7.2017 Muusi vai Muussi? Muusista en tiiä kun en häntä tunne Mutta MUUSSI! Ou jees. Tykkään muussista ihan hulluna. Muussi on iiii-haaa-naaaaaaaaaaaaaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Lumikello Seuraa 3/5 | klo 0:48 | 10.7.2017 Riippuu siitä, onko se perunasta tehty vai jyrän alle jääny. Joo okei mä meen nukkuun!!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 4/5 | klo 15:03 | 10.7.2017 Kyllä! Melpomene on suosikkini. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 5/5 | klo 19:28 | 10.7.2017 Esim. Petrarcan Laura on äärettömän mielenkiintoinen muusa - luultavasti pidän hänestä. On helppo pitää hahmoista, jotka ovat jo ammoin kuolleita - mikäli koskaan elivätkään :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Kovastikin. Olen yrittänyt sellaista hankkia vuodesta 94.
Muusi vai Muussi?
Muusista en tiiä kun en häntä tunne
Mutta MUUSSI! Ou jees. Tykkään muussista ihan hulluna. Muussi on iiii-haaa-naaaaaaaaaaaaaa
Riippuu siitä, onko se perunasta tehty vai jyrän alle jääny.
Joo okei mä meen nukkuun!!!
Kyllä! Melpomene on suosikkini.
Esim. Petrarcan Laura on äärettömän mielenkiintoinen muusa - luultavasti pidän hänestä. On helppo pitää hahmoista, jotka ovat jo ammoin kuolleita - mikäli koskaan elivätkään :)