Paras raskaustesti?
Ne clearblue testit on niin kamalan kalliita, että ei viitsisi ostaa koko ajan... Onko marketin liuska testeistä mihinkään? Herkkyydestä ja mahd. ajoissa tuloksen näyttämisestä plussaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Verestä otettava testi, antaa varhaisessa vaiheessa luotettavan tuloksen
Nyt on hakusessa kotitestejä vaan... :)
ap
Apteekin on testi. Ei anna viivan paikkoja ja kohtuu hintainen. Liuskoja en suosittele vaikka en on halpoja ne antaa helposti vääriä tuloksia
Ne apteekin omat edullisimmat puikot on aina näyttäneet oikein mulla😊
Vierailija kirjoitti:
Apteekin on testi. Ei anna viivan paikkoja ja kohtuu hintainen. Liuskoja en suosittele vaikka en on halpoja ne antaa helposti vääriä tuloksia
Se apteekkarin raskaustesti? Yksi sellainen on jo varulta odottamassa... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi se. Apteekeilla on kaikilla on omat merkkinsä mutta ne näyttää kaikki olevan samoja eri värisellä korkilla. Mutta tuo apteekkarin on ihan hyvä. Ja niitä myös löytyy 10 ja 25 herkkyyksinä. Itse tykkäsin niistä 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi se. Apteekeilla on kaikilla on omat merkkinsä mutta ne näyttää kaikki olevan samoja eri värisellä korkilla. Mutta tuo apteekkarin on ihan hyvä. Ja niitä myös löytyy 10 ja 25 herkkyyksinä. Itse tykkäsin niistä 10.
Kiitos, pitää tsekkata mikä oma on! En ole tajunnut, että niissäkin on herkkyys eroja...
Ite tein 4 negaa perus liuskoilla, tosin varmaan liian aikaisin. Sitten muutaman päivän päästä clearbluen diginäytöllinen testi näytti positiivista ja tässä sitä ootellaan rv 33 :)
Tuo clearblue taitaa näyttää aika varhaisessa vaiheessa tuloksen.
Suosittelen clearblueta vaikka kalliita onkin!
Myös apteekin omat on näyttänyt plussat ihan oikein noin rv 4-5, mutta clearblue ainakin minulla näytti jo hyvin varhaisessa vaiheessa oikein, kun muut testit näyttivät vielä miinusta.
Noh, vois sen 15€ huonomminkin käyttää, niin taidan mennä ostamaan apteekista sellaisen clearblue testin! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noh, vois sen 15€ huonomminkin käyttää, niin taidan mennä ostamaan apteekista sellaisen clearblue testin! :)
Ap
Tuu sit kertoo miten kävi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuu sit kertoo miten kävi :D
Ok! :) Huomenna ajettin aamulla tehdä...
AP
Ei ollut toivottua tulosta... :(
Olen kyllä vasta pillerit lopettanut, tai siis vähän alle kuukausi sitten. Viikko ennen pillereiden lopettamista mulla oli menkat ja jonkin laista vuotoa heti pillereiden lopettamisen jälkeen muutaman päivän ajan. En nyt tiedä oli tuo toinen sitten menkat vai mitä... Jos menkat, niin tein testin kyllä ihan liian aikaisin. Sillon vois aikaisintaan plussaa näyttää ens viikonloppuna. :D On tää vaikeeta...
AP
Tilasin liuskoja perhoset.fi kautta ja ihan toimivia.Nega oli nega ja positiivinen oli aidosti positiivinen. Samoin ovistestit oli ok.
Verestä otettava testi, antaa varhaisessa vaiheessa luotettavan tuloksen