Mikä mielestäsi on pk-seudun ihanin asuinalue? Minne muuttaisit, jos voisit valita?
Kommentit (10)
mut näillä tuloilla Munkkiniemi olis varmaan mahdollinen vaihtoehto, Espoon Niipperi on huippukiva paikka, yllättäen myös Vantaan Ruskeasanta (ihan totta). En menis minnekään Töölöön tai muualle lähelle keskustaa, hermot menis.
Kruunuhaka, Punavuori, jos asuisin kerrostalossa.
Mä oon jotenkin ihan kilahtanut Tapanilan symppiksiin vanhoihin omakotitaloihin. Kerran olen sellasessa vähän aikaa asunut vuokralla ja voi uihku miten täydellistä :)
Nyt asun aika lähellä, mutta silti niin kaukana..
Toisaalta voisin asua hyvin myös vaikka Punavuori-Ullanlinna -akselilla tai Töölössä.
tuossa Westendissä viehätttää? Olen asunut siellä eikä takaisin tee mieli. Todella tylsä paikka. Huonot palvelut ja eikä muuta kuin niitä ökypalatseja vieri vieressä. No, meri tietysti, mutta muuten ihan liian yliarvostettu. Haukilahtikin kivempi.
Aivan ihana paikka, ja sehän on just hyvä, ettei niitä palveluita täällä juurikaan ole, on rauhallista! Ja Tapiola on todella lähellä, autolla alle 5 min! Semmoinen lintukoto :-). Nyt kun vielä tuo koulu tuohon tuli, niin täydellinen paikka :-).
Marjaniemessä on merellinen ympäristö ja ennenkaikkea RAUHAA