Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS ja Lugesteron-asiaa

31.03.2006 |

Menossa vasta pp1 ja tosi yrjö olo ilmeisesti Lugesteronista. matkaan laitettiin 2 huurunokkaa. Onko muilla tullut huonoa oloa Lugeista? Onko yleinenkin oire?

Kyselee, tietämätön

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan niistä Lugeista tullakkin huono olo, mutta tuskin vielä kun on tuo niin alussa. Oliskohan tavallista mahatautia, sitä on meinaan liikkeellä.

Marjaliisa pp3

Vierailija
2/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Lugesteronista pahaolo! Niin ja rinnat kipeytyy,huimaa ja lämmöt nousee aina sinne 37:mään. Lisäksi nyt tällä viimeisellä alkionsiirokerralla palleroiden laiton jälkeen tuli lieviä menkkakipuja hetken aikaa niiden asennuksesta?! En kyllä muista että olisi tätä tuntemusta ollut aikaisemmilla kerroilla..testi näytti nyt negaa:(

T.cami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tää on niin erilaista. mulle on vuosia sitten tehty hoitoja ja silloin tuli kanssa huono olo kaikista lääkkeistä ( nuorena myöskään pillerit ei sopinut), mutta olisin halunnut kuulla onko muilla näin? Eli masu turvoksissa heti ja oksetus..

Vierailija
4/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut lievää pahoinvointia varsinaisessa IVF-hoidossa lugeista. Nyt on Zumenoneista paha olo, alkaa n. 15minuutin päästä ottamisesta. Luulen että kun aloitan luget päälle, tulee paljon pahempi olo kuin pelkästään lugeista..

Eli uskon että luget + toiset lääkkeet tekee sulla pahan olon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän