Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin otattamassa kuvia ammattikuvaajalla ja Tinder-osumat kymmenkertaistui

Vierailija
09.07.2017 |

Olen mies joka ei kuulu siihen kuuluisaan viiteen prosenttiin joka saa kaikki osumat, joten tällä on tosi iso merkitys. Nyt Tinder on ihan käyttökelpoinen itsellenikin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitsin kuvaajan ihan vain hakemalla google mapsissa ja katsomalla kellä oli parhaat arvostelut. Emme puhuneet samaa kieltä mutta kuvat onnistui silti.

Vierailija
2/3 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kuvia otatit? Minkälainen ilmoituksesi muuten on? Oletko katsonut telkasta sitä yhtä ohjelmaa, jossa ammattilaiset laativat omituisille tyypeille paremmat ilmoitukset? He tekevät tyypille muodonmuutoksen, keksivät iskevämmät ilmaisut ja ottavat roppakaupalla uusia valokuvia.

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kuvia otatit? Minkälainen ilmoituksesi muuten on? Oletko katsonut telkasta sitä yhtä ohjelmaa, jossa ammattilaiset laativat omituisille tyypeille paremmat ilmoitukset? He tekevät tyypille muodonmuutoksen, keksivät iskevämmät ilmaisut ja ottavat roppakaupalla uusia valokuvia.

Minkä ikäinen olet?

En tiennyt tuollaisesta ohjelmasta. Olen jo reilusti yli 30. Kuvissa seison taustalla "pimeyttä", toisessa hymyilen ja toisessa olen vähän tuimempi. Muuten kerron ammatin, pituuden, lapsettomuuden ja joku läppäkin siellä on.