Kaveri muuttunut jotenkin oudoksi.. Haluaakohan enää olla mun kaveri..?
Koitan itse soitella että tehdäänkö jotain ja monesti kyselen kuulumisia jne, mutta aina tulee vain semmoisia lyhyitä ja töykeän kuuloisia vastauksia. Aina kun kysyn että tehdäänkö jotain esim. illalla, niin vastaa aina että "joo pitää kattoa, meen varmaan x:n ja y:n kanssa jonnekki" eikä edes kysy mukaan (siis muita kavereita, jotka minäkin tunnen.)
Se ei itse enää soittele melkeinpä koskaan, eikä myöskään omatoimisesti laita viestiä. Jotenkin muuttunut oudoksi ja semmoiseksi kylmäksi ihmiseksi.. Monesti saattaa jättää vastaamatta viesteihinkin.
Eikö tää oo aika selvä merkki että seura ei enää kiinnosta? Pitäiskö sanoa tälle kaverille suoraan että mikä risoo vai annanko vaan olla??
T. Nuori mies
Kommentit (5)
Olisi hyvä ensin kysyä ihan suoraan, että mättääkö jossain. Silloin voidaan korjata asia jos jotain on j'änyt kaihertamaan. Jos siihen ei saa kunnon vastausta niin ehkä sitten antaa olla.
Vaikea sanoa, mutta yleensä kielii itsekkyydestä. Itsellä ollut monia tuollaisia ystäviä, yksi vain tykkäsi enemmän olla kotona ja jos näki kavereitaan niin nimenomaan vain näitä X:ää ja Y:tä, oli tosi huono itsetunto niin ei voinut esim kanssani lähteä extemporea treffaamaan koska välillä sanoi ettei pysty poistumaan kotoa kun on ruma olo jos ei laittaudu alusta loppuun, ja mielellään treffasi vain näitä X:ää ja Y:tä.
Toinen ystävä alkoi tekemään tätä kuvailemaasi, kun alkoi seurustelemaan. Jatkuvasti hoki, miten tärkeä olen, mutta silti ei vastaillut ja kun yritin soittaa, sain vain vastaukseksi sen että näin somessa uuden kuvan tai päivityksen. Mietin jopa vitsillä eikö puhelin toimi hällä enää vai mitä halvattua, mutta siellä some kävi jatkuvasti eli kyllä toimi. :D Silti ensi viikolla tuli taas lirkuttelua miten tärkeä olen ja haluaa tavata heti.
Eli ei välttämättä ole sitä ettei kaveri halua nähdä, vaan nimenomaan itsekkyyttä ja sitä ettei vastata jos on parempaa sillä hetkellä, ja omat ongelmat saavat X:n ja Y:n seuran näyttämään helpolta, joten heitä sitten tavataan taas.
Se on kuullut, että kirjoitat avauksia tänne.
Etsi kaverisi muualta. Ei kai sitä kannata liikaa hakata päätään seinää jos voi olla hakkaamattakin. Mitäpä tuollaisia tyyppejä enempää ajattelemaan, huolehdit mielummin omasta elämästäsi.