Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani on mustasukkainen omalle tyttärelleen, AHDISTAA!

Vierailija
31.03.2006 |

Minua on jo pitkään ahdistanut tuttavani (kaverini) käytös. Olenkin pyrkinyt olemaan tekemisissä vain pakolliset velvotteet kun en pysty katselemaan.

Tämä nainen on mustasukkainen omasta tyttärestään. Pukee hänet hirveisiin rääsyihin (itse pitää vain merkkivaatteita), puhuu inhottavasti ja mikä pahinta oli vienyt lapsen psykologille kun" hakee liikaa huomiota" . Psykologi oli sanonut, että kehtaatkin tuoda näin tervettä ja ihanaa lasta tänne ja HYVÄ että sanoi!

Tuttavani on varma, että lapsi on sairas ja hänellä liiallinen tarve olla keskipisteenä (lapsi on juuri täyttänyt 5v..)

Sanoisitteko oman mielipiteenne vai antaisitteko olla (olen 2-3x vuodessa tekemisisissä tämän tuttavan kanssa.

Kiitos mielipiteistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee lastaan niin väärin:(

Vierailija
2/3 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minua juuri senkin takia niin ahdistaa kun oma äitini oli/on samanlainen. Ja hän esti esim. isäni ja minun välien syntymisen lapsena. Olemme nyt isän kanssa lähestyneet, mutta äitini systemaattisesti aliarvioi ja kohteli minua kun spitaalista lapsena (sikis muutinkin kotoota 16veenä pois).

Täytyy yrittää sanoa jotain tälle tuttavalle käytöksestään, tuo on niin kamalaa! Ja vaikka tuskin hän käytöstään muuttaa, mutta ainakin tietää itse, että on yrittänyt pitää lapsen puolta.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on kärsinyt siitä paljon. On nykyään tosin niin vahva ja ihana nainen, että haistattaa paskat sille eukolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän