Löysin elämäni miehen <3
Olen niin onnellinen, löysin elämäni miehen! En olisi uskonut, että voin enää näin lähes 40-vuotiaana, rakkauteen jo kertaalleen pettyneenä löytää omaa rakasta, mutta näin kävi. Meillä on samanlainen arvomaailma, perhetausta ja kiinnostuksen kohteet ja kaiken huipuksi vielä vahvaa fyysistä vetovoimaa toisiimme! Kavereille olen kertonut vain tapailevani "tosi kivaa" miestä, kun jotenkin taikauskoisesti pelkään, että kovaan ääneen hehkuttaminen rikkoo taian, mutta pakko jossain hehkuttaa. Tsemppiä kaikille nettideittailussa onneaan koettaville, toivottavasti teille käy yhtä onnellisesti!!
Kommentit (10)
pienionnellinennainen kirjoitti:
Olen niin onnellinen, löysin elämäni miehen! En olisi uskonut, että voin enää näin lähes 40-vuotiaana, rakkauteen jo kertaalleen pettyneenä löytää omaa rakasta, mutta näin kävi. Meillä on samanlainen arvomaailma, perhetausta ja kiinnostuksen kohteet ja kaiken huipuksi vielä vahvaa fyysistä vetovoimaa toisiimme! Kavereille olen kertonut vain tapailevani "tosi kivaa" miestä, kun jotenkin taikauskoisesti pelkään, että kovaan ääneen hehkuttaminen rikkoo taian, mutta pakko jossain hehkuttaa. Tsemppiä kaikille nettideittailussa onneaan koettaville, toivottavasti teille käy yhtä onnellisesti!!
Onnea sinulle tosi paljon!
Itse olen jo menettämässä toivoni, kun siellä sivustolla pyörivät samat henkilöt (minä mukaan lukien ;)) eikä sen somempaa synny!
En tiedä mikä neuvoksi....
Uutuuden viehätys kestää vuoden pari , onnen kukkuloilta hiljalleen valuu alas lopulta kohtaa todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
pienionnellinennainen kirjoitti:
Onnea sinulle tosi paljon!
Itse olen jo menettämässä toivoni, kun siellä sivustolla pyörivät samat henkilöt (minä mukaan lukien ;)) eikä sen somempaa synny!
En tiedä mikä neuvoksi....
Voi että, tiedän niin hyvin tunteen! Paljon tsemppiä, hyvää kannattaa odottaa pitempäänkin! Ekaa kertaa elämässäni tiesin ensikättelyssä, että hän se on. Ja kyseessä on kuitenkin ihan tavallinen mies, joka on vain minulle epätavallisen sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Uutuuden viehätys kestää vuoden pari , onnen kukkuloilta hiljalleen valuu alas lopulta kohtaa todellisuuden.
No, nautimme siitä nyt! Uutuudenviehätyksen karistessa meillä on yhä sama arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet (ollaan molemmat noin nelikymppisiä, ja nuo ei enää hirveästi tässä iässä muutu) , eli sitten mennään niillä :)
Ihanaa kuulla, onnea! Tietenkin alkuhuuma joskus tasaantuu, mutta jos arvot ja luonteenlaadut kohtaavat, niin se vain muuttuu tiiviimmäksi kumppanuudeksi. :) Toivon teille hyvää!
Jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta se yleensä on sitä. Pieni kyynisyys suojelee sinua, ei kannata heittää aivoja narikkaan, vaikka siltä tuntuisikin. Anna ajan kulua niin näet, onko tämä todella sitä, mitä nyt ajattelet sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta se yleensä on sitä. Pieni kyynisyys suojelee sinua, ei kannata heittää aivoja narikkaan, vaikka siltä tuntuisikin. Anna ajan kulua niin näet, onko tämä todella sitä, mitä nyt ajattelet sen olevan.
Kiitos vinkistä! Tämä mies ei ole liian hyvä ollakseen totta, eikä ole kaikissa asioissa sellainen kuin olisin toivonut, mutta vaan jotenkin levollisella tavalla sopiva. Olen valitettavasti kokenut myös sellaisen "liian hyvä ollakseen totta" -ihastumisen kymmenisen vuotta sitten ja sen jälkeen olen kyllä ollut varsin varovainen. Niin nytkin, etenemme hyvin hitaasti.
Oletko sama joka kertoi löytäneensä viimein ison munan?